Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس توزیع کالاهای اساسی کوپنی شود

توزیع کالاهای اساسی کوپنی شود

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به توزیع نامناسب کالاهای اساسی خطاب به دولت،گفت: توزیع کالاهای اساسی را به وسیله کوپن انجام دهید تا خانوارها برای دریافت کالا در صف‌های طولانی منتظر نمانند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد کاظمی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: سال 98 به عنوان سال رونق تولید از طرف مقام معظم رهبری معرفی شده، محقق شدن این شعار لوازم و مقدماتی دارد که مهمترین آن بحث بانک‌ها است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با تاکید بر اینکه امروز تولید ما به شدت درگیر مسائل بانکی است، افزود: واحدهای تولیدی بسیاری از تولیدکنند‌ها متوقف شده، خواهشمندم در هیئت دولت موضوع را مطرح کرده و تصویب کنید تا پرداخت تسهیلات دریافتی با مهلت دوساله باشد و پرداخت‌ها به تعویق بیافتد.

وی در تذکری دیگر خطاب به رئیس جمهور خود با اشاره به 14 میلیارد دلاری که مجلس برای واردات کالاهای اساسی اختصاص داده است، اظهار کرد: کالاهای اساسی وارد می‌شوند اما توزیع آن رجز آور است و مردم را با مشکلات بسیار زیادی همراه کرده است. مجلس که اختیارات لازم را به شما داده، بنابر این توزیع کالاهای اساسی را به وسیله کوپن انجام دهید تا خانوارها برای دریافت کالا در صف‌های طولانی نایستند.  

نماینده مردم ملایر در مجلس با تشکر از وزیر راه و معاون ساخت و توسعه این وزارت خانه به دلیل حضور در شهرستان ملایر، گفت: خواهشمندم در عملیات اجرایی جاده منتهی به نهاوند و همچنین اجرای روکش جاده ملایر به توره و اتمام کار جاده ترانزیتی ملایر به بروجرد تسریع شود.

وی در پایان اظهار کرد: از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خواهشمندم نسبت به بازسازی یخدان تاریخی و فرهنگی میرفتاح که در جریان سیل تخریب شد، اقدامت لازم انجام شود. / خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن