Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دادستان عمومی و انقلاب همدان معرفی شد

دادستان عمومی و انقلاب همدان معرفی شد

«حسن خانجانی» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب همدان در آیینی با حضور دادستان کل کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، حسن خانجانی موقر در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی انقلاب اسلامی گفت:  ماموران قوه قضائیه و نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش برخورد قاطع خواهند داشت.

دادستان همدان توجه به دقت در بررسی پرونده‌ها در حین توجه به سرعت را اصلی اساسی برشمرد و افزود: امیدواریم در دادسراها نیروی انسانی بیشتری تزریق شود تا شاهد بررسی بهتر پرونده‌ها باشیم.

خانجانی در بخش دیگری از سخنانش معضل مواد مخدر چه در عرصه مصرف و چه توزیع  اشاره کرد و گفت: استان همدان نسبت به سایر استانها  در مرتکب جرایم  سطح پائینی دارد.

وی برخورد با قاچاق کالا را از دیگر موضوعات قابل بررسی دانست و تأکید کرد: حدود 20 هزار موتورسیکلت و یک‌هزار خودروی بلاتکلیف در پارکینگ‌ها داریم که باید نسبت به تعیین تکلیف آنها بر اساس قانون اقدام شود.

دادستان همدان خدمت به مردم را اصلی‌ترین کار قوه قضاییه عنوان کرد و با بیان اینکه تحقق این مهم در گرو تعامل با سایر دستگاه‌هاست گفت: البته این تعامل به معنای برخورد و تقابل با موارد غیرقانونی نیست زیرا ما در این زمینه با جدیت ورود خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم از زحمات «کامران حمزه» داداستان سابق همدان تجلیل به عمل آمد و «حسن خانجانی» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان معارفه شد./ شبستان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن