Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس وزیر به موضوع انتقال پرواز حجاج همدانی به تهران ورود کند

وزیر به موضوع انتقال پرواز حجاج همدانی به تهران ورود کند

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه همدان دارای فرودگاه بین المللی است، اظهار داشت: انتقال پرواز حجاج همدانی از این استان به تهران باعث نگرانی و مشقت حجاج و خانواده های آنان می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته  در نشست علنی مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: در تذکرهای پیشین درخصوص انتقال پرواز حجاج همدانی به تهران اشاره کردم، علی رغم اینکه یک فرودگاه بین المللی با هزینه 80 میلیارد تومان در همدان ساخته شده است و همدان چهارمین استانی است که پس از تهران، اصفهان و مشهد، چنین فرودگاهی دارد، اما متاسفانه برخی افراد می خواهند پروازهای حجاج همدانی را از این فرودگاه لغو کرده و به تهران انتقال دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به 30 پرواز و 5 هزار زائر بیت الله الحرام افزود: انتقال این تعداد از مسافر به تهران با مشقت های بسیار زیادی همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان همدان با استانداری تصمیم گرفتند که این کار را عملی کرده و مانع انتقال پرواز حجاج از همدان به تهران شوند، از وزیر فرهنگ و ارشاد می خواهم هر چه سریعتر این موضوع را تعیین تکلیف کند، چرا که باعث نگرانی حجاج و خانواده هایشان شده است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن