Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس استاندار و امام جمعه همدان روز سرباز را تبریک گفتند

استاندار و امام جمعه همدان روز سرباز را تبریک گفتند

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان و سید سعید شاهرخی استاندار همدان با صدور پیام مشترکی به مناسبت فرا رسیدن یکم مهر ماه، روز سرباز را تبریک گفتند.

به گزارش "همدان نیوز"، در متن این پیام آمده است: سلام و درود به پیشگاه باعظمت ولی عصر منجی عالم بشریت (ارواحنا له الفدا) و سربازان دلیر، لحظه‌شناس و با صلابت که در جبهه‌های مختلف با سینه‌ای ستبر در مقابل هجمه‌های بی امان متخاصمان و اجانب جانفشانی می‌کنند.

تاریخ ایران اسلامی یادآور روزهای بزرگ و پرافتخار و لحظه‌های حساس و سرنوشت‌سازی است که بر پیشانی آن نام سربازان و پاسداران حضرت روح‌الله می‌درخشد.

ایثار، رشادت و شهامت مردانی که به دور از هیاهوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهاده و در حراست از مرزهای جغرافیایی مردانه استقامت می‌کنند و با خون پاک شهدای مظلوم این قاطبه عشق درخت انقلاب بارورتر می‌شود و تلألو این مدال زرین، اهتزاز پرچم پرافتخار ایران عزیز در مهد امنیت و قرار است.

روز سرباز مهر تاییدی است بر افتخارآفرینی فرزندان ملت غیور ایران در نگاهبانی از اسلام و حفظ امنیت ملی. جوانانی که با تبعیت از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و در ادامه راه شهدای گرانقدر، با آگاهی و ایمان در سنگر مجاهدت حاضر شده و امید به آینده را در سایه انتظار فرج امام زمان (عج)، سرلوحه مجاهدت‌های خود قرار داده‌اند.

این روز فرخنده را به مردم عزیز و انقلابی استان و سربازان و خانواده های محترم آنان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم شاهد تداوم پیروزی‌های شگرف این سربازان در صیانت از ارزش های اسلامی و آرمان‌های انقلابی باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن