Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس امید رهبر انقلاب به دانش‌آموزان است

امید رهبر انقلاب به دانش‌آموزان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حتی کشور قدرتمندی مانند شوروی نیز جرات نمی‌کرد آشکارا مرگ بر آمریکا بگوید یا پرچمش را به آتش بکشد،گفت: در ۱۳ آبان ماه و با تسخیر لانه جاسوسی ابهت امریکا در هم شکست.

 به گزارش " همدان نیوز"، علی آقامحمدی پیش از ظهر امروز در با حضور در مراسم روز ملی استکبار ستیزی  اظهار داشت: 13 آبان ماه در نزد مردم ایران یوم الله است چرا که ملت ایران توانست از همان ابتدا مسیر حرکت خود را ظهور امام عصر(عج) قرار دهد.

وی با اشاره به تصویب قانون کاپیتولاسیون توسط آمریکایی در ایران افزود: در زمان طاغوت امریکایی به خیال خود توانستند با این کار سند بردگی ایرانیان  را به دست آورند به همین دلیل نیز امام (ره) در همان سال در سخنرانی مشهور خود اعلام کردند امروز ننگی بر ملت ایران وارد شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امام (ره) در طول مبارزات خود امریکا را هدف قرار داده و گفتند اول شاه ، بعد رژیم صهیونیستی و بعد آمریکا به سزای کار خود می‌رسند.
آقامحمدی ادامه داد: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد آمریکا شاه را پناه دهد چرا که فکر می کرد مانند کودتای 28 مرداد می تواند او را باز گرداند اما انقلاب تصمیم خود را گرفت و با تسخیر لانه جاسوسی، به فرموده امام (ره) انقلاب دوم آغاز شد.
وی با بیان اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی حتی کشور قدرتمندی مانند شوروی نیز جرات نمی‌کرد آشکارا مرگ بر آمریکا بگوید یا پرچمش را به آتش بکشد، مطرح کرد: در 13 آبان ماه و با تسخیر لانه جاسوسی ابهت آمریکا در هم شکست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ماجرای قیام دانش آموزان در 13 آبان ماه سال 57 که ادامه مسیر انقلابی دانش آموزان همدانی در 30 مهرماه همان سال بود، بیان کرد: علاوه بر قیام انقلابی دانش آموزان در همدان، اولین اقدام همافران علیه رژیم شاه نیز توسط همافران پایگاه شکاری شهید نوژه همدان رخ داد که سبب دستگیری تمامی آنها شد.
وی با تشریح مواضع انقلابی شهید مدنی(ره) برای آزادی همافران همدانی  ابراز کرد: حضور یکپارچه مردم همدان  و آماده کردن آنها برای تسخیر پایگاه سوم شکاری شهید نوژه به فرمان شهید مدنی(ره)، سبب شد حکومت وقت همافران شهید نوژه را آزاد کند، اقدامی که چند روز بعد سبب سقوط گارد شاهنشاهی و پیروزی انقلاب شد.
آقا محمدی درباره تسخیر لانه جاسوسی به دستگاه دانشجویان پیرو خط امام (ره) نیز عنوان کرد: در آن زمان نیز از جمله شهرهایی که اسرای لانه جاسوسی در آن نگهداری می‌شد همدان بود. 
وی تصریح کرد: سفارت آمریکا 444 روز در اشغال نیروهای جوان انقلابی بود موضوعی که سبب شد ابهت آمریکا فرو بریزد به همین دلیل می‌گویم ماجرای ما و آمریکا ماجرای حضرت موسی(ع) است با فرعون. 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به افزایش قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران به ویژه در کشورهای همسایه افزود: هنگام اشغال عراق توسط آمریکا، آنها حکومت نظامی اعلام کردند اما حالا ببینید تنها در اربعین حسینی بیش از 22 میلیون نفر بزرگترین پیاده روی جهان را رقم زدند.
وی درباره تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران و لزوم مقابله موثر با آن عنوان کرد:  آمریکایی ها فکر می‌کنند اگر تحریم روی تحریم بگذارند و یا تحریم‌های جدید اعمال کنند، اتفاق جدیدی رخ می‌دهد.
آقامحمدی ابراز کرد: هدف آمریکا از اعمال تحریم‌ها فروپاشی ما بود مانند امروز عراق که شیعیان را وارد میدان کرده‌اند تا خواسته‌های به حق آنها را به انحراف کشاند و حشد الشعبی را رو به روی آنها قرار دهد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان اینکه در تحولات منطقه نه حزب الله لبنان و نه حشد الشعبی روبه‌روی مردم نایستادند، گفت: عمر نقشه آمریکایی‌ها با این کاربه پایان رسید اما خوب است آمریکایی‌ها بترسند از زمانیکه شیعیان بصره مانع از صدور نفت شوند چراکه آن وقت می‌بینند استکبار چگونه مانند سگ به التماس می‌افتد.
وی با تشریح وضعیت جریان مقاومت افتخار آفرینی مدافعان حرم در منطقه که سبب شکست استکبار جهانی و هم پیمانانش شد، اظهار داشت: بدانید که شما پیروز میدانید و روزی می‌رسد که با ظهور امام زمان (عج) در تمام دنیا همه علیه استکبار جهانی قیام می‌کنند.
آقامحمدی خطاب به دانش آموزان نیز تصریح کرد: در زمان ما شهر در سکوت فرو رفته بود و حتی نمی توانستیم حرفی بزنیم اما با راه اندازی جلسات دعا و قران و با استفاده از معلمان انقلابی توانستیم فضایی را ایجاد کنیم که تمام انقلابیون مطرح به همدان سفر کرده و سخنرانی کنند.
وی افزود: شما محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستید و رهبر انقلاب نیز این بیانیه را برای شما نوشته است چرا که امید ایشان به شما جوانان و دانش آموزان است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جایگاه ویژه جلسات قران در تربیت دانش آموزان انقلابی عنوان کرد: در زمان ما تنها 14 جلسه قران بود که توسط آقای مسکین مدیریت میشد اما حالا ما نیازمند راه‌اندازی 10 هزار جلسه قرآن با محوریت جوانان در شهر همدان هستیم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن