Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه ها در سال جاری به ۱۰۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد

درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه ها در سال جاری به ۱۰۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد

نماینده همدان در مجلس‌، فقدان شفافیت در برنامه ها و عملکرد دولت را مهمترین مسئله عنوان کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاج بابایی در جمع اعضای هیات رئیسه کانون های بازنشستگی و مستمری بگیران تامین اجتماعی سراسر استان مازندران در شهر همدان، گفت: متاسفم از این که ۶۰ درصد کارگران زیر خط فقر زندگی می کنند و با حداقل حقوق زندگی می کنند و از دولت انتقاد دارم که در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تعلل ورزیده است در حالی که منابع لازم در برنامه ششم توسعه دیده شده بود.

حاج بابایی که در تدوین برنامه های سوم تا ششم توسعه مشارکت داشته می گوید: دولت ادعای شفاف سازی در تمامی امور را دارد اما در بحثی همچون یارانه ها و گرانی ها با مردم صادقانه صحبت نمی کند.

این‌ نماینده مجلس با اشاره به زیرساخت های قوی کشور در بحث اقتصاد گفت : درآمد های حاصل از هدفمندی یارانه ها در سال جاری به ۱۰۲ هزار میلیارد تومان می رسد اما دولت به جای شفاف سازی مدام در اندیشه قطع یارانه های مردم است.

حاج بابایی با تاکید بر این که بالاترین و بهترین مجلس، مجلسی است که عدالت را فریاد بزند، گفت: متاسفانه همکارانم در محافل به گونه ای حرف می زنند و موقع رای دادن طور دیگری عمل می کنند.

وی گفت: کارگران و بازنشستگان مطالبات به حق خویش را فریاد بزنند و مجلس و دولت نیز رسیدگی به مشکلات این اقشار محترم را در دستور کار خود قرار دهند./ ایلنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن