Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پیگیری بیمه هنرمندان در مجلس

پیگیری بیمه هنرمندان در مجلس

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به دنبال ارائه خدمات به هنرمندان هستیم، قطعا بیمه هنرمندان مهم تر از معافیت های مالیاتی است.

به گزارش "همدان نیوز"، احد آزادی خواه با اشاره به دستور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه وبودجه مبنی بر معافیت مالیاتی هنرمندان در لایحه بودجه ۹۹، گفت: معافیت های مالیاتی بر خلاف برنامه ششم توسعه است ‌و نظم درآمدهای دولت را زیر سوال می برد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: به دنبال معافیت‌های مالیاتی رانت، فساد و سوء استفاده ایجاد می شود چرا که برخی افراد برای امتیازگیری، سراغ مجوزهای کاذب می روند که قطعاً جامعه هنرمندان هم راضی نیست که این مشکلات در کشور به وجود آید.
وی ادامه داد: ما اگر به دنبال ارائه خدمات به هنرمندان هستیم، قطعاً بیمه هنرمندان مهم تر از معافیت‌های مالیاتی است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از پردرآمدترین صنعت‌های ما، صنعت سینماست و زمانی که فیلمی فروش خوبی دارد، فیلم سازان درآمد زیادی به دست می‌آورند ‌و توجیهی ندارد که معاف از مالیات شوند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که هنر تبدیل به اقتصاد درآمدزا شد، دولت باید از این بخش ها مالیات دریافت کند.
آزادی خواه بیان کرد: مالیات یکی از درآمدهای پایدار دولت است و نباید با معافیت های مالیاتی اینچنینی دست دولت را خالی کنیم./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن