Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ایران با اقدامات بعدی آمریکا را پشیمان می‌کند

ایران با اقدامات بعدی آمریکا را پشیمان می‌کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به عین‌الاسد تنها یک سیلی بر اساس قوانین بین‌المللی بود، گفت: با اقدامات بعدی خود، آمریکا را پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدعلی پورمختار با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست های آمریکایی در عراق گفت: اقدام ما اقدامی مشروع و بر اساس قوانین بین الملی بود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ادادمه داد: از آنجایی که مجلس شورای اسلامی ارتش آمریکا را ارتشی تروریستی می داند، از این به بعد کلیه اقدامات این ارتش در عراق، سوریه و افغانستان بعد از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی اقدامات تروریستی شناخته خواهد شد و جمهوری اسلامی برای ریشه کن کردن تروریسم و برخورد با آنها این موضوع را به عنوان یک حق قانونی و شناخته شده خود می داند.

وی در ادامه اقدام آمریکا در ترور شهید سلیمانی را مستحق یک پاسخ قاطع دانست و افزود: این تازه ابتدای کار بود و آمریکایی ها با اقدامات بعدی ایران از رفتار خود پشیمان خواهند شد.

پورمختار در ادامه یادآور شد: تنها جرم شهید سلیمانی این بود که داعش را به عنوان دست پرورده آمریکا، نابود کرد. او داعشی ها را شکست داد، داعشی هایی که قصد کشتار در منطقه را داشتند و تروریست بودند و امروز نوبت خود آمریکایی ها است که باید نابود شده و از منطقه اخراج شوند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: اگر پاسخ آمریکا به انتقام ایران جنگ طلبانه باشد ما ده برابر آن اقدام می کنیم چرا که دوران بزن در رو تمام شده و ما ثابت کردیم روی حرف خود هستیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام آمریکایی ها این اقدام با هماهنگی اسرائیل انجام شد لذا این رژیم در بحث جاسوسی و شناسایی شریک جرم است و نقش آن را نادیده نخواهیم گرفت؛ پس بعد از آمریکا، تروریست های صهیونیست منتظر انتقام سخت باشند./خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن