Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس افول آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی

افول آمریکا با شهادت سپهبد سلیمانی

مراسم رونمایی از کتاب «هزار خرده سکوت»، نوشته فرشته اکبری عصر امروز با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی نماد یک انسان انقلابی است و انسان انقلابی کسی است که جان خود را برای مردم و کشور می دهد اما فرد غیر انقلابی، مردم و انقلاب را فدای خود می کند.

وی با بیان اینکه فرد انقلابی از امکانات خارج از سرویس عمومی و در حد متوسط جامعه به بالا استفاده نمی کند، یادآور شد: شهید سپهبد سلیمانی مغرور نبود و از بالا به مردم نگاه نمی کرد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: شهادت ایشان فرصتی شد که ما با چشم خود افول آمریکا را ببینیم؛ ما با هیچ کس جنگ نداریم و دوست نداریم با کسی بجنگیم اما وقتی دولتی همچون آمریکا، مقام نظامی، سیاسی و مدیر ما را که به دعوت نخست‌وزیر عراق وارد کشور شده مورد هجمه قرار می‌دهند، می‌بینیم که همه اقشار، یکپارچه به پا خاستند و خواستار انتقام از امریکا شدند.

وی با بیان اینکه اگر از آمریکا انتقام نگیریم وضعیت به همین شکل ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در سه روز یک طرح سه فوریتی آماده کرد و توافق همه ارگان ها، تفکرات و سلایق مجلس را به دنبال داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگارش کتاب "هزار خرده سکوت" توسط فرشته اکبری، اظهار کرد: اکبری یکی از خبرنگاران خوب استان است که علاوه بر انتشار خبر، کار فکری می‌کند و در مراسم رونمایی این کتاب، تعداد زیادی از اهالی رسانه حضور پیدا می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران در جامعه نقش کلیدی ایفا می‌کنند، یادآور شد: خبرنگاران بی‌ریا، غریبانه و در سختی کار می‌کنند و کار آنها مورد احترام است.

حاجی بابایی با اشاره به حضور ۳۸۰ ناشر در نمایشگاه سراسری کتاب استان همدان، گفت: ارتباط شفاف در جامعه می تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کند و تقاضا داریم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی برگزاری نمایشگاه کتاب که زمینه آگاهی‌بخشی را فراهم می‌کند، تلاش لازم را انجام دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن