Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ضربه ایران به آمریکا به یادماندنی است

ضربه ایران به آمریکا به یادماندنی است

معاون استاندار همدان گفت: ضربه‌ای که جمهوری اسلامی ایران به آمریکا به‌عنوان سردمدار استکبار جهانی زد بسیار مهم و به‌یادماندنی است حتی اگر آمریکایی‌ها آن را تکذیب کرده و یا کم‌اهمیت جلوه دهند چراکه هم ما و هم آنها می‌دانند چه اتفاقی رخ داده است.

به گزارش "همدان نیوز"، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در استان همدان اظهار داشت: این دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردها نظام اسلامی برای مردم به‌ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم به‌ویژه جوانان باید بدانند ما در زمان طاغوت چه جایگاهی در جهان داشتیم و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به چه جایگاهی دست‌یافته‌ایم، افزود: ما درزمان حکومت پهلوی نقش ژاندارم منطقه را بر عهده داشتیم اما با پیروزی انقلاب اسلامی به جایگاه دفاع از مظلومان و مبارزه با استکبار دست‌یافته‌ایم.

معاون استاندار همدان بابیان اینکه ما انسان‌ها گاهی اوقات نعماتی که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است را فراموش می‌کنیم، عنوان کرد: امسال دهه فجر باید نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.

وی با اشاره به شهادت فرمانده دلاور سپاه قدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور گسترده مردم در تشییع‌جنازه این شهید معزز گفت: هراندازه که برنامه‌ها خوب باشند حضور مردم نیز گسترده‌تر خواهد بود.

آزاد بخت بابیان اینکه باید بستر اجرای برنامه در ایام‌الله دهه فجر را بیش از گذشته فراهم کرد و کار را به جوانان سپرد، مطرح کرد: برنامه‌ها باید به‌گونه‌ای تدوین شوند که برای مردم جذابیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم کارها خوب انجام شوند نباید تنها به برگزاری جلسه بسنده کنیم به همین دلیل لازم است جلسات به‌صورت مرتب برگزارشده و از کمیته‌ها گزارش کار دریافت کرد.

معاون سیاسی استاندار همدان با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، عنوان کرد: از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنیم این است که باید مانع از سوءاستفاده برخی افراد از برنامه‌ها و محافل باشکوهی شویم که در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم برجسته کردن بمباران پایگاه آمریکایی عین الاسد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در پاسخ به اقدام خصمانه امریکا و ترور حاج قاسم سلیمانی رخ داد، اظهار داشت: همه ما داغدار افرادی هستیم که در سقوط هواپیمای مسافربری اکراین جان خود را از دست دادند اما این موضوع نباید سبب شود پاسخ سپاه به آمریکا فراموش شود.

آزادبخت تصریح کرد: ضربه‌ای که جمهوری اسلامی ایران به آمریکا به‌عنوان سردمدار استکبار جهانی زد بسیار مهم و به‌یادماندنی است حتی اگر آمریکایی‌ها آن را تکذیب کرده و یا کم‌اهمیت جلوه دهند چراکه هم ما می‌دانیم چه کرده‌ایم و هم آنها می‌دانند چه ضربه مهلکی را دریافت کردند.

وی خطاب به فرمانداران گفت: در ایام دهه فجر باید از افرادی برای سخنرانی دعوت شود که بتوانند ابعاد انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را برای مردم به‌خوبی تبیین کنند به همین دلیل نیز ما نسبت به اینکه چه کسانی قرار است سخنرانی کنند حساسیت داریم.

معاون استاندار همدان تأکید کرد: مسئولان باید بدانند ما کاری مهم‌تر از انقلاب اسلامی نداریم؛  ما 250 هزار شهید تقدیم اسلام کردیم تا امروز بتوانیم اسلام را تبلیغ و انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

وی بار دیگر با اشاره به شهادت سپهبد سلیمانی افزود: سردار سلیمانی به‌تنهایی یک سپاه و یا یک ارتش برای کشور و جبهه مقاومت بود و توانست توطئه دشمن در منطقه را خنثی کند بنابراین اگرچه ما داغدار عزیزان ازدست‌رفته‌مان در سانحه هوایی هستیم اما حواسمان باشد این داغ بزرگ سبب دیده نشدن خدمات و دستاوردهای 40 ساله سپاه و یا متزلزل شدن این نهاد انقلابی نشود.

آزادبخت با تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه هوایی تصریح کرد: ما به‌شدت اندوهگین از دست دادن فرزندان کشور و شریک غم شما هم‌وطنان عزیزمان هستیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن