Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس شورای نگهبان در رد صلاحیت‌ها بازنگری کند

شورای نگهبان در رد صلاحیت‌ها بازنگری کند

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ایجاد فضای پرشور انتخاباتی را مستلزم بازنگری شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها دانست.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد کاظمی در پیش‌بینی از اضلاع رقابت‌ها در فضای انتخابات سال ۹۸ و اینکه گرایش‌های موجود در ایجاد فضای انتخابات به چه میزان تاثیر دارند، گفت: اکنون که هیچ کدام از اصلاح‌طلب‌ها در میدان نیستند که بخواهیم بگوییم چنین فضایی به وجود می‌آید یا خیر. در وضعیت فعلی هیچ‌گونه فضای انتخاباتی وجود ندارد. اگرچه شاید صداوسیما برای خودش تبلیغاتی داشته باشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس ادامه داد: با توجه به رد صلاحیت‌های گسترده به نظر می‌رسد که شورای نگهبان باید ضمن بازنگری در بررسی صلاحیت‌ها اجازه دهد سلیقه‌های مختلفی که انقلاب، نظام و قانون اساسی را قبول دارند وارد صحنه انتخابات شوند. اگر اینگونه باشد شاهد شور و شوق انتخاباتی و مشارکت حداکثری خواهیم بود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: البته مشکلات اقتصادی و اشتغال مردم تا حدودی باعث نارضایت مردم شده است و آنها را منتقد دولت قرار داده، اما مردم انقلاب و کشورشان را دوست دارند و دوست دارند نمایندگانی وارد مجلس شوند که با سلیقه آنها منطبق باشند. امیدواریم این فضا در این مدت کم باقی‌مانده ایجاد شود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن