Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حضور در انتخابات نشان‌دهنده اهمیت مردم به سرنوشت کشور است

حضور در انتخابات نشان‌دهنده اهمیت مردم به سرنوشت کشور است

 نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک مردم استان را به حضور باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی و سید سعید شاهرخی در متن این پیام آورده اند: بی گمان جان‌های آگاه ملّت شریف ایران به خوبی واقفند که از نخستین روزهای پیروزی این ملت بزرگ در یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران عزیز تا به امروز، سردمداران نظام سلطه جهانی که همواره از آگاهی و رشد ملت‌های ستمدیده بیمناکند، از هیچ خدعه و دسیسه ای برای زمین‌گیر کردن حرکت انقلابی این ملّت مصمم، رویگردان نبوده‌اند.

در این پیام عنوان شده: از آنجا که «شرکت گسترده در انتخابات» آشکارترین نشانه اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور است، حماسه حضور میلیونی و باشکوه ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی موجب شد امروز ملت های آزاده جهان به نیکی نسبت به حمایت بی شائبه ملت مسلمان ایران از نظام مقدس خویش واقف باشند.
امام جمعه و استاندار همدان در این پیام افزودند: امروز ملت های آزاده جهان به نیکی نسبت به حمایت بی شائبه ملت مسلمان ایران از نظام مقدس خویش واقف باشند نقش تأثیرگذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل گذاری حرکت در امور اجرایی کشور، اهمیت انتخابات پیشرو را مضاعف می کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت کنند.
این پیام می افزاید: دوم اسفند ۹۸، میعادگاه دیگری برای تجلی همدلی و همزبانی است و در این میان در بطن رأی هر ایرانی، آزادی در انتخاب، افزایش امنیت، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار و تقویت سرمایه اجتماعی کشور است.
در این پیام تاکید شده: بی تردید مردم ولایتمدار و بابصیرت استان همدان در روز دوم اسفندماه با حضور گسترده و آگاهانه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضایی اخلاقی و مملو از آرامش و نشاط، روزی پرشور را در تاریخ ملت انقلابی به یادگار خواهند گذاشت و ضمن تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، موجبات استحکام بنیان‌های مردمسالاری دینی در کشور شده و تشکیل مجلسی
توانمند را برای رقم زدن فردای بهتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم خواهند کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن