Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس انتخابات در همدان در سلامت کامل برگزار می‌شود/37 هزار همدانی رای دادند

انتخابات در همدان در سلامت کامل برگزار می‌شود/37 هزار همدانی رای دادند

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: انتخابات در همدان با سلامت کامل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، مصطفی آزادبخت در نشست خبری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه انتخابات از ساعت هشت صبح آغاز شده است، اظهار کرد: بر اساس مقدمات صورت گرفته، رأس ساعت هشت تمام شعب کار خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در 26 حوزه انتخابیه در استان همدان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تا کنون 37 هزار نفر در استان همدان رأی خود را به صندوق انداختند.

آزادبخت با بیان اینکه جمعیت حاضر در شعب بیش از تصور ما بود، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی، حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است و برای حل مشکلات کشور بسیار اثرگذار خواهد بود چراکه دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم است.

وی افزود: دشمن نمی داند که مردم با وجود مشکلات نیز صحنه را ترک نمی کنند و پای کشور خود ایستاده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به انصراف برخی از داوطلبان در استان، اظهار کرد: در حال حاضر 140 نفر در استان همدان برای راهیابی به مجلس به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی با تأکید بر اینکه بستر انتخابات سالم و محکم است، گفت: انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار می شود و با تمهیدات صورت گرفته، خرید و فروش رأی به صفر رسیده و با موارد معدود نیز برخورد شده است.

آزادبخت گفت: در هر شعبه سه یا چهار نفر وظیفه محافظت از صندوق ها را بر عهده دارند، یادآور شد: در خصوص مسائل امنیتی، هیچ مشکلی در شعب استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تعداد بالای داوطلبان احتمال برگزاری انتخابات در دور دوم وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از شهرستان هایی که احتمال برگزاری انتخابات در دور دوم وجود دارد، نهاوند است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: هیچ گزارش تخلفی از سوی داوطلبان در استان در حین انتخابات اعلام نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه میانگین حضور واجدین شرایط استان همدان در انتخابات، 60 درصد پیش‌بینی می‌شود،خاطرنشان کرد: تعرفه‌ها به تعداد واجدین شرایط در اختیار شعب سراسر استان قرار گرفته و به میزان 15 درصد نیز تعرفه اضافی پیش‌بینی شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن