Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس همدانی‌ها در انتخابات از دیگر استان‌ها پیشی گرفتند

همدانی‌ها در انتخابات از دیگر استان‌ها پیشی گرفتند

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: میزان مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی بالا بوده اما با اختلاف اندک، میزان مشارکت در نهاوند و رزن بالاتر است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، ابوالقاسم الماسی در نشست خبری یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت مردم همدان در انتخابات نسبت به سایر استان ها بالاتر است، اظهار کرد: در همدان مردم به طور معمول در ساعات پایانی به شعب مراجعه می کنند.

وی همچنین تصریح کرد: ساعت 18 عصر، زمان پایان رأی‌گیری است اما در صورت حضور مردم در شعب، ساعت رأی‌گیری تمدید خواهد شد.

الماسی با بیان اینکه تعداد شعب انتخابات یازدهم نسبت به دوره قبل افزایش یافته است، یادآور شد: 952 شعبه ثابت و 335 شعبه سیار شهری و روستایی، آراء مردم را جمع‌آوری می‌کنند که از این تعداد شعب سیار، 29 شعبه به شهرهای اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه 569 شعبه در استان همدان، شهری و 718 شعبه نیز روستایی است، اظهار کرد: در تعداد زیادی از شعب، بیش از 90 درصد از تعرفه‌ها مصرف شده و این آمادگی وجود دارد که تعرفه‌های مورد نیاز تأمین شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مشارکت در نهاوند و رزن بالاتر بوده است، گفت: در مجموع میزان مشارکت در شهرستانها بالا بوده و آمار شهرستان ها تفاوت چندانی ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 140 کاندیدا در استان همدان برای راهیابی به مجلس به رقابت پرداختند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن