Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اولین نماز جمعه همدان در سال ۹۹ اقامه می‌شود

اولین نماز جمعه همدان در سال ۹۹ اقامه می‌شود

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اولین نماز جمعه شهرستان همدان در سال ۹۹ به امامت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، جمعه این هفته اقامه خواهد شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مسلم مخفی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامتی مردم، نمازهای جمعه تعطیل شد، اظهار داشت: از اسفند سال گذشته بنابر مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا، با تعطیلی نماز جمعه روبرو بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان چشم انتظار بازگشایی مجدد نماز جمعه هستند، مطرح کرد: آنچه در این بین بسیار مهم است، حفظ سلامتی مردم و نمازگزاران بود، که به همین دلیل نیز تعطیلی‌های اخیر رخ داد.
مخفی اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد استانی و دانشگاه علوم پزشکی در استان همدان به جز شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان در باقی شهرستان‌های استان شاهد برگزاری نماز با شکوه جمعه در این هفته خواهیم بود.
وی با بیان اینکه تمام تدابیر در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برای برگزاری نماز اندیشیده شده است، گفت: از نمازگزاران عزیز می‌خواهیم تا با رعایت فاصله اجتماعی و حفظ نکات بهداشتی، وسایل لازم همچون ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی، مهر و سجاده شخصی را همراه خود داشته باشند.
معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان در پایان خاطر نشان کرد: اولین نماز جمعه شهرستان همدان در سال ۹۹ به امامت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، جمعه این هفته اقامه خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن