Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس برخی سعی دارند برای مجلس حاشیه ایجاد کنند

برخی سعی دارند برای مجلس حاشیه ایجاد کنند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز فقط باید از مسئولان اجرایی درباره اوضاع نابسامان اقتصادی که بار سنگینی را بر دوش ملت تحمیل کرده و معیشت مردم را دچار مشکل کرده مطالبه کرده و از تمام ابزار قانونی برای این امر استفاده کنیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا شهبازی با اشاره به اینکه از زمان انتخاب نمایندگان مجلس یازدهم به عنوان وکلای ملت در مجلس تخریب مجلس انقلابی کارویژه برخی جریانات خاص در کشور شد، گفت: برخی جریانات تلاش می کنند هر روز برای مجلس یازدهم و نمایندگان منتخب ملت حاشیه جدید خلق کنند.
وی با اشاره به اینکه دغدغه و اولویت مجلس یازدهم پیدا کردن راهکاری برای حل معضلات معیشتی کشور است عنوان کرد: کسانی که برای مجلس یازدهم هر روز به هر بهانه یک حاشیه سازی می کنند قصدشان انحراف مجلس از مسائل اصلی و درگیر کردن نمایندگان با مسائل فرعی است.
نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه یک روز حقوق نمایندگان را بهانه می کنند و روز دیگر واکنش به خودرو را دستاویز قرار می دهند تا نمایندگان مجلس یازدهم را گرفتار حاشیه کنند تصریح کرد: روشن است رسانه هایی که دست به این گونه جوسازی ها می زنند و گردانندگان آنها که خوراک رسانه ای فراهم می کنند به فکر مشکلات مردم نیستند که به جای مطالبه از مسئولان اجرایی برای حل مشکلات معیشتی مردم هر روز سناریوی جدیدی علیه مجلس طراحی می کنند.
شهبازی با بیان اینکه باید نمایندگان مجلس در چنین فضایی که برخی تلاش در شبهه افکنی علیه مجلس دارند هوشیار عمل کرده و بهانه به دست دشمنان ندهند تاکید کرد: نه واکسنی دریافت کردیم و نه خودرویی به اسم‌مان شده پس باید هوشیار باشیم و با اتکا به مدیریت انقلابی از هر گونه درگیر شدن با حواشی کارشکنانه پرهیز کنیم.
نماینده مردم نهاوند در مجلس خاطرنشان کرد: امروز فقط باید از مسئولان اجرایی درباره اوضاع نابسامان اقتصادی که بار سنگینی را بر دوش ملت تحمیل کرده و معیشت مردم را دچار مشکل کرده مطالبه کرده و از تمام ابزار قانونی برای این امر استفاده کنیم./ دانا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن