Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس گروه‌های جهادی همدان آماده کمک به کادر درمان

گروه‌های جهادی همدان آماده کمک به کادر درمان

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: امکانات و ظرفیت‌های گروه های جهادی همدان آماده کمک به کادر درمان است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیت الله حبیب الله شعبانی صبح امروز در جلسه آغاز به کار فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان همدان با تاکید بر اینکه تشکیل این جلسه برای اعلام آمادگی به کادر درمان و تلاش برای کاهش مبتلایان در جامعه است، اظهار داشت: تمام امکاناتی که در اختیار ستاد نماز جمعه همدان قرار دارد، به صورت داوطلبانه در اختیار مجموعه کادر درمانی و بهداشتی همدان به جهت قرنطینه بیماران و یا اجرای واکسیناسیون قرار خواهیم داد.
وی با بیان اینکه اولویت اصلی امروز کشور حفظ جان مردم و سلامتی آنها است، گفت: در صورت نیاز به محل حسینیه، به جهت راحتی کادر درمان، محل برگزاری نماز جمعه را نیز به مکان دیگری انتقال خواهیم داد.
امام جمعه همدان با اشاره به فعالیت مجدد قرارگاه جهادی طلاب، مطرح کرد: یکی از مسائلی که با آن مواجه هستیم، خستگی کادر درمان است و لذا می‌توان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی اعم از طلاب، سپاه و بسیج در بحث رسیدگی به بیماران بستری در بیمارستان‌ها به کمک کادر درمان برویم.
وی با تاکید بر اینکه کادر درمان به هر شکل ممکن نیاز به کمک داشته باشد، ما در خدمت آنها هستیم، گفت: از دیگر اقداماتی که باید در دستور کار قرار گیرد، اجرای طرح شهید سلیمانی در استان است که البته باید در این طرح نیازها و الزامات نیز بررسی شود.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای مجدد رزمایش کمک‌های مومنانه، عنوان کرد: ستاد اجرایی، اداره اوقاف، کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی باید در شرایط فعلی بار دیگر به میدان بیایند و برای کاهش مشکلات به وجود آمده ناشی از این بیماری به کمک مردم بشتابند.
وی همچنین با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا با کمبود دارو و اکسیژن در استان مواجه نشویم، گفت: اوقاف، ستاد اجرایی، سپاه و دستگاه‌های حمایتی می‌توانند بخشی از کمک‌های معیشتی را به سمت خرید اکسیژن و دارو سوق دهند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن