Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس چشم مردم به دولت است/ گرانی را برطرف کنید

چشم مردم به دولت است/ گرانی را برطرف کنید

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: متاسفانه ارزش پول ملی ما پایین آمده و گرانی مردم را رنج می دهد و به نظر بنده اولین کار دولت باید این باشد که گرانی را از میان بردارد. چرا که با این کار مردم را خوشحال می کنید و واقعا هم چشم مردم به شما و همکارانتان دوخته شده است تا گرانی را برطرف کنید.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الله عبدالملکی وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی که به شهر قم سفر کرده است، اظهار داشت: ویژگی های در شخصیت شما وجود دارد و به همین جهت دیدار با شما را توفیق از جانب خداوند برای خود می دانم.
وی افزود: یکی از ویژگی های حضرتعالی این است که از حافظان قرآن هستید و این مزیت بالایی است ؛ دومین مزیت این است که شما جوانترین وزیر کابینه دولت آقای رییسی هستید و این موضوع هم بسیار مهم است.؛ پیامبر (ص) نیز همواره تاکید داشتند که به جوانان نظر مساعد داشته باشید و اگر امام زمان عج ظهور کنند بیشترین یارانشان همین جوانان است.
این مرجع تقلید اضافه کرد: سومین ویژگی که در شخصیت جناب دکتر عبدالملکی دیده می شود جدیت در کار است و این مهم را بعد از رای اعتماد مجلس و حضورشان در وزارت کار نشان دادند؛ همچنین ویژگی مردمی بودن و تواضع در برابر مردم از فضائل بسیار بزرگی است که خوشبختانه در وجود شما دیده می شود.
آیت الله نوری همدانی گفت: ستون دین همین مردم هستند و میل توجه به مردم و در کنار مردم بودن و مشکلات مردم را درک کردن از اولین اقدامات برای دفع مشکلات است.
وی در ادامه سخنان خود به مساله حفاظت از بیت المال تاکید کرد و گفت: باید سعی شود که از اسراف جلوگیری شود و توجه داشته باشیم که بیت المال برای مردم است و مسوولین هم راهبر مردم هستند و مردم در موضوعات مهم نگاهشان به مسوولین است .
این مرجع تقلید گفت: در تمام کارها عدالت را محور قرار دهید که رمز موفقیت همین است و البته همانطور که امام سجاد ع فرمودند مهمترین شرط عدالت رعایت حقوق مردم است.
ایت الله نوری همدانی در ادامه سخنان خود یکی از افت های بزرگ جامعه را نبود بیکاری برخی جوانان ذکر کرد وگفت: باید تلاش کنید که برای همه افراد کار و شغل مناسب وجود داشته باشد چرا که بیکاری مشکلات بی شماری را ایجاد خواهد کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه مساله گرانی باید مورد توجه ویژه شما و دیگر مسوولان باشد، گفت: متاسفانه ارزش پول ملی ما پایین آمده و گرانی مردم را رنج می دهد و به نظر بنده اولین کار دولت باید این باشد که گرانی را از میان بردارد. چرا که با این کار مردم را خوشحال می کنید و واقعا هم چشم مردم به شما و همکارانتان دوخته شده است تا گرانی را برطرف کنید.
ایت الله نوری همدانی ادامه داد: شنیدم که در ابتدای حضورتان در وزارت کا ر چند نفر را در عامل گرانی سیمان و دیگر اقلام بودند را اخراج کردید که جای تشکر دارد؛ و تمام حرف ما این است که برای مردم رفاه بوجود بیاوریم و بدنیا نشان دهید حکومت اسلامی ما توانایی اداره امور را همراه با رضایتمندی مردم دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن