Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس بررسی تخلفات عمیق در دانشگاه علوم پزشکی همدان

بررسی تخلفات عمیق در دانشگاه علوم پزشکی همدان

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از ارسال شکایاتی درباره شش بیمارستان استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: برخی گزارش‌ها شامل تخلفات عمیقی است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی از ارسال شکایاتی درباره شش بیمارستان استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی به دفتر این نماینده خبر داد و اظهار داشت؛ برخی از گزارش‌های ارسالی حقوقی بوده و شامل تخلفات عمیقی می‌شود که سیستم قضایی باید به آنها رسیدگی کند، برخی از گزارش ها نیز دارای تخلفات ضعیف تر هستند.
 وی با اعلام اینکه این گزارشات از بدنه خود 6 بیمارستان‌ و دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده است افزود: از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم این موضوع را مورد بررسی قرار دهند چرا که آنها نیز لاجرم باید در جریان این موضوعات باشند چرا که وظیفه آن است.
 رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با این توضیح که عمده شکایت‌های ارسالی مربوط به نحوه مدیریت در بیمارستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی می‌شود بیان کرد: از بیان نام افرادی که اقدام به ارسال این شکایت کرده‌اند و یا نام  بیمارستانهای متخلف معذورم چرا که ممکن است تحت فشار قرار گیرند.
وی عنوان کرد:  این گزارش‌ها علاوه بر دیوان محاسبات به احتمال زیاد به دست سازمان بازرسی استان و حراست های فعال در دانشگاه و بیمارستان ها رسیده است چراکه سرریز شکایات وقتی که به آنها رسیدگی نشود برای ما ارسال شود.
فلاحی همچنین درباره تشکیل شوراهای دستگاه‌های نظارتی در استان ادامه داد: تاکنون اداره کل اطلاعات، دادگستری و دادستانی همدان برای تشکیل این شورا اعلام آمادگی کرده و منتظر پاسخ دیوان محاسبات مجلس و سازمان بازرسی هستیم که اگر این دو نیز اعلام آمادگی کنند می‌توانیم فردا همزمان با جلسه مجمع نمایندگان استان همدان، جلسه این شورا را نیز تشکیل داده و به موضوعات بپردازیم./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن