Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس جدلی در مجمع نمایندگان همدان وجود ندارد

جدلی در مجمع نمایندگان همدان وجود ندارد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید رضایت در مردم به وجود بیاید و مدیران رگ نظام و اعتماد مردم را نزنند، گفت: در مجمع نمایندگان استان جدلی وجود ندارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا حاجی‌بابایی پنج‌شنبه ۸ مهرماه در شورای ادارای استان همدان با بیان اینکه هیچ‌گونه جدلی هم در مجموعه استان وجود ندارد، افزود: نقد کردن ایرادی ندارد و با سعی کنیم تعللی در انجام کارها به وجود نیاید.

وی بیان کرد: امروز در استان قوه عاقله حاکم است و محور استان که امام جمعه است و همه را امیدوار کرده است، همچنین کارها در استان انجام می‌شود و اراده بر این است تا آخرین لحظه کارها انجام شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در حال حاضر با سختی‌های فراوانی که در بودجه وجود دارد همدان جز استان‌هایی است که بیشترین اعتبار ملی را دارد، مطرح کرد: تا روزی که مدیران سرکار هستند با تمام قدرت از آنها پشتیبانی می‌شود تا کار کنند.

وی ادامه داد: همگی باید کمک کنیم کارها حتی یک روز به تاخیر نیفتد و وظیفه داریم هر لحظه تلاش کنیم تا کاری راه بیفتد و در واقع برای راه انداختن کار مردم انقلاب کردیم بنابراین فرقی نمی‌کند مدیر چه کسی باشد بلکه باید کارآمد باشد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه مدیر باید کارآمد و کارآفرین باشد و اصراری نداریم رفیق کسی باشد، افزود: هر مدیری به همدان می‌آید با احترام آمده و با احترام هم می‌رود و بنا نداریم با آبروی کسی بازی کنیم چراکه آبروی آدم‌ها مثل خانه کعبه است.

وی اظهار کرد: تصمیم گیری این روزها در حوزه اقتصاد کشور بسیار سخت است و تصمیماتی باید گرفته شود که نیاز کشور است بنابراین کار سختی در پیش‌رو داریم تا از این وضعیت بیرون بیایم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در قسمت دیگری از سخنانش به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدش به ما یاد داد هر چه داریم باید خرج کنیم تا نظام استحکام یابد و همه کسانی که به هر شکلی خدمت می‌کنند تا نظام مقتدر در دنیا نقش افرینی کنند تلاششان قابل احترام است.

حاجی‌بابایی ادامه داد: مردم ایران هوشمندانه دولتی را انتخاب کردند که نماد انقلابی به روایت مقام معظم رهبری است و دولت به عنوان دولت عاقل و انقلابی سکان کشور را به عهده گرفته و همه ما باید دولت را کمک کنیم و هر گونه تعلل در کمک به دولت با مشکل عمومی برای مردم و ضعف نظام‌ روبرو خواهد شد.

وی تصریح کرد: جلسات متعدد رییس جمهور نشان می‌دهد دولت اراده کرده مشکلات کشور را کاهش دهد و اقداماتی را در آینده‌ای نه چندان دور برای این امور شاهد خواهیم بود.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه دولت عاقل نیاز به بستر آرام برای کار دارد، گفت: دولت فعلی دولت مبارزه با فساد است و می‌خواهد کارآمدی داشته باشد و باید بستر این کار فراهم شده و همه مدیران باید برای سرعت و قدرت بخشیدن در کارها به میدان بیایند.

وی مطرح کرد: در این مسیر سستی از کسی قابل پذیرش نیست و در استان نیز هر تصمیمی که دولت می‌گیرد تصمیم مبارکی است، بنابراین همه کسانی که در پست‌های مدیرتی کار می‌کنند در کشتی انقلاب هستند و باید از آن مراقبت کنند.

حاجی‌بابایی افزود: بزرگترین مشکلی که امروز در برابر دولت وجود دارد افزایش سرمایه اجتماعی است و رضایت عمومی باید افزایش پیدا کنند و هر حرکتی که سرمایه اجتماعی ما را افزایش می‌دهد حرکت انقلابی است.

وی بیان کرد: هر حرکتی که حتی یک نفر را از سفره انقلاب دور کند ضد انقلابی است و دولت مردمی علاقلانه و عالمانه و بدون حاشیه در کشور انجام وظیفه می‌کند و دولت می‌خواهد برای موفقیتش از ملت ایران کمک بگیرد و خوشبختانه در کشور این اراده عمومی شکل گرفته است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن