Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اولین درخواست از استاندار جدید نگاه عادلانه به تمام نقاط استان است

اولین درخواست از استاندار جدید نگاه عادلانه به تمام نقاط استان است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین مطالبه مهمی که از استاندار جدید انتظار می‌رود نگاه توام با عدالت و متوازن به تمام نقاط استان همدان است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، کیومرث سرمدی واله اظهار کرد: انتخاب استاندار از وظایف ذاتی و اختیارات قانونی وزارت کشور بوده و نمایندگان استان همدان هم مانند سایر استانها نظر مشورتی خود را داده‌اند و بر اساس نظر مشورتی وزیر کشور تصمیم خود را خواهد گرفت ضمن اینکه در برخی از استان‌ها هم اتفاق افتاده که فرد انتخاب شده از سوی وزیر کشور خارج از موارد مشورت مجامع بوده است.
وی با بیان اینکه با نگاه به استان همدان انتظار از استاندار جدید اولین خواسته نگاه توام با عدالت به تمام نقاط استان است، افزود: در توسعه شهرستان‌های استان همدان از گذشته تاکنون عدالت لازم در جذب سرمایه گذار ،عمران و آبادانی در زمینه‌های مختلف صورت نگرفته و به هر ترتیب انتظار آن است که عدالت لازم مد نظر قرار گرفته و استاندار جدید نگاه عادلانه به تمام نقاط استان متناسب با میزان جمعیت و زیرساخت توسعه به هریک از شهرستان‌ها و استان در زمینه خدمات و صنعت  ...داشته باشد.
سرمدی واله همچنین تاکید کرد: انتظار است استاندار جدید یک نظارت دقیق بر همه امور انتخاب مدیران استان و فرمانداران شهرستان‌ها متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و راهبردی را که رهبری بیان کرده‌اند از جمله توجه به جوان گرایی، متعهد بودن، پاک دستی، آشنایی به مبانی توسعه در زمینه کار مدیران اداره مربوطه و فرماندار متولی شهرستان‌ها داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: استاندار جدید باید با یک شناخت کامل از استان و با تهیه دلایل و توضیحات منطقی برای هر شهرستان یک شناسنامه داشته باشد ضمن اینکه رابطه و ارتباط وی با مقامات کشوری از وزیر کشور تا سایر وزرا یک رابطه پیگیر، راحت، سهل و آسان باشد که در رفع گرفتاری‌های استان مثمر ثمر قرار گیرد.
سرمدی واله ادامه داد: نکته دیگری که از استاندار فعلی و جدید می‌شود انتظار داشت تعامل با مدیران استان و اقشار مختلف و حضور در بین قشرهای مختلف مردم در اقصی نقاط استان است مانند سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور که بدون واسطه در گروه‌ها و اقشار مختلف حضور یافته و دردهای مردم را از نزدیک و  چهره به چهره می‌شنود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن