Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در همدان

برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی در همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی فردا /پنجشنبه/ با سخنرانی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، حجت الاسلام والمسلمین «هادی صادقی» در پیاده راه امام خمینی(ره) همدان برگزار می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام سید محمدحسن فاضلیان با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت روز نهم دیماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ساعت ۱۰ صبح در پیاده راه امام خمینی برگزار می شود افزود: ملت بزرگ ایران با ویژگی انقلابی، ولایتمداری و روحیه شهادت طلبی به آرمان‌های انقلاب وفادار هستند و یکبار دیگر در این مراسم عهد خود را با ولایت مستحکم تر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با دهه بصیرت و گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، برنامه های فرهنگی با محوریت بصیرت افزایی و روشنگری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان برگزار می شود اظهار داشت: برگزاری نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی و بصیرتی در دانشگاه ها و محافل علمی، برگزاری پویش مجازی "قهرمان من"، غبار روبی مزار شهدای مدافع حرم به خصوص سردار شهید همدانی در این ایام پیش بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، بصیرت مردمی و حماسه ۹ دی را نماد عزتمندی ایران اسلامی دانست و افزود: برگزاری چهار شب مراسم در حسینیه امام خمینی(ره) از شب نهم دیماه تا شب سیزدهم دیماه، از روز تجدید میثاق امت با ولایت تا شهادت سردار سلیمانی از برنامه های شاخص این ایام است.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلیان گفت: برگزاری مراسم در پایگاه مقاومت بسیج و مسجد مهدیه در شب نهم دیماه، برپایی نشست های بصیرتی و تبیینی در سپاه، سخنرانی سردار ساکی پیش از خطبه های نماز جمعه ۱۰ دی، سخنرانی آیت الله کعبی در حوزه علمیه روز ۱۲ دی، برگزاری مسابقه ساخت کلیپ و عکس نوشته درخصوص ۹ دی با همت کانون های مساجد و اتحادیه انجمن های اسلامی همدان از دیگر برنامه های پیش بینی شده به مناسبت روز بصیرت است.

حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید و مردم در این حماسه انزجار خود را از اغتشاشگران و دشمنان نشان دادند و بر پیمان خود با ولایت تاکید کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن