Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حماسه ۹ دی تجلی بصیرت مردم ایران است

حماسه ۹ دی تجلی بصیرت مردم ایران است

سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، در متن این بیانیه آمده است:

هوالبصیر

(وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ َلآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ)

 

دهه بصیرت ۱۴۰۰ ما را بر مرور تاریخی انقلاب اسلامی و قائله‌های بسیار آن وا می‎دارد از جمله غائله‌های ملی‌گرایان، لیبرالیسم‌ها، دموکرات‌ها، کودتای نقاب، چماقداران، عقرب زرد، گنبد، ترکمن‌صحرا، اهواز، آمل و  منافقین؛ که نتیجه آن تقدیم هزاران ستاره انقلابی است که همه با اراده و هدایت امامین انقلاب و سفیران دلسوخته آنان همچون آیت الله مدنی‌ها، به سرمنزل حقیقت رسید؛ اما در تاریخ پس از انقلاب، هیچ غائله‌ای به خطرناکی جریان فتنه ۸۸ نبود چراکه این فتنه، بوی جنگ نهروان، جمل و صفین را می‌داد؛ با لعاب انقلابی و انقلابی‌گری؛ هیچ گفتمانی در مخالفت با، ولی زمان خود نداشتند، اما در میدان عمل، هنجارشکنی آن‌ها نه تنها با اصل نظام، بلکه با عاشورا و مبارزات دینی هم خودنمایی کرد.

ما سبزپوشان سپاه انصارالحسین (ع) همدان براین باوریم که سران فتنه و بازیگران اصلی صحنه ۸۸ که بر طبل تقلب کوبیدند و برای خود و نظام، خسارت آفریدند تحت سلطه و فریب خودشیفتگی‌های واهی درونی و بیرونی، متکبّرانه، به امام جامعه پشت کردند و به تعبیر قرآن، جبهه فرعونی را در مقابل موسی تشکیل دادند.

سران فتنه از جبهه نور به ظلمت گریختند و کسانی وارد معرکه براندازی شدند که سال‌ها درون نظام بودند. خواص بی‌بصیرت باعث و بانی فتنه شدند.

حال انتظار می‌رود همه پرچمداران فرهنگی به خصوص اساتید دانشگاه و فرهنگیان عزیز، مربیان حلقات صالحین که درخط مقدم آگاه‌بخشی و بصیرت‌بخشی قرار دارند در این زمینه احساس تکلیف کنند و نسبت به آن‌هایی که با نظام اسلامی زاویه دارند و با اصل جامعه اسلامی مشکل دارند، روشنگری نمایند. مهم‌تر اینکه با حضور بصیرتی‌مان در محکومیت فتنه‌گران باید هم آواز شویم؛ باید موضع جریان حق را در ۹ دی روشن کنیم.

هنرمندانه‌تر این است که در فضا‌های تردید برانگیز اجتماعی، دلیرانه وارد میدان شده و مبیّنانه، تردید از دل مردم بزداییم. جهادگران عرصه مجازی و رسانه‌ها خود را موظف بدانند در تبیین اوضاع فتنه ۸۸ اهتمام کنند و حماسه ۹ دی مردمی را که خودجوش و با شجاعت و بصیرت وارد میدان شدند به تبصیر بگذارند؛ لزوم تاثیرگذاری شهادت سردار سلیمانی در جریان فتنه مورد تاکید است.

سلام و صلوات بر همه منتظران مهدی (عج) و مجاهدان ولایتمدار از صدر اسلام تاکنون و درود بر روح پرفتوح سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، حاصل مکتب فاطمی که دو سال است جایش در فاطمیه خالی است؛ کسی که باور قلبی داشت ولایت فقیه «تن‌ها نسخه نجات‌بخش امت» است، و نیز رحمت خدا بر عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌الله مصباح یزدی که زبان گویای اسلام در اظهار حق ومعتقد به اینکه «ولایت فقیه، ستون فقرات نظام است» به ویژه در حماسه دی‌ماه ۸۸ که از نقش‌آفرینان درتثبیت این حقیقت بودند. اینک با تعهد به این آیات مبین انقلاب ایران اعلام می‌داریم که تا پای جان از جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و ولایت فقیه که میراث امام خمینی (ره) است، حمایت خواهیم کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن