Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نمایندگان دخالتی در انتصابات ندارند

نمایندگان دخالتی در انتصابات ندارند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه نمایندگان مشخص است و اجازه دخالت در امور دستگاه‌های اجرایی و انتصابات را نداریم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان اینکه در استان اخباری مبنی بر دخالت و فشار نمایندگان مجلس بر انتصابات دستگاه‌های استانی شنیده می‌شود، اظهار داشت: بنده هرگز هیچ‌گونه دخالت و اصراری برای انتصاب شخصی خاص در دستگاه‌های اجرایی نداشته‌ام.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ یک از افراد و اعضای ستاد انتخاباتی و دفتر بنده که با من در ارتباط بودند پستی دریافت نکرده‌اند، تصریح کرد: وظیفه  ما نمایندگان مشخص است و اجازه دخالت در دستگاه‌های اجرایی را نداریم.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شیوه برخورد و تهمت زدن به نمایندگان درست نیست، اظهار داشت: برخی با انتشار چنین مطالبی مردم را نسبت به دولت انقلابی دلسرد می‌کنند.
فلاحی با تاکید بر اینکه هیئت انتصابات باید بی‌طرفی را حفظ کرده و جریان‌های انقلابی را از دولت انقلابی دلسرد نکنند، عنوان کرد: اینکه بگوییم فقط یک جریان باشد و گروه دیگر نباشد باعث می‌شود برخی افراد انقلابی  احساس جدایی از این دولت کنند.
وی با اشاره به اینکه به هیچ مدیری الزام نکردم که باید شخص خاصی را در سمتی قرار دهد، گفت: در مواردی که از ما مشورت خواسته شود دریغ نمی‌کنیم اما اینکه اصرار و فشار برای انتصابات داشته باشم هرگز اینگونه نبوده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از گذشت پنج ماه از شروع به کار دولت هنوز برخی مدیران استانی کنار  نرفتن و بلاتکلیف هستند که نشان از بی‌برنامگی است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن