Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تبعیض و رانت در توزیع کالاهای اساسی

تبعیض و رانت در توزیع کالاهای اساسی

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از تبعیض و رانت در توزیع کالاهای اساسی، گفت: کمیسیون کشاورزی پیگیری و نظارت بیشتری در این زمینه خواهد کرد تا رضایت مردم در سراسر کشور حاصل شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"،‌حجت الاسلام آزادیخواه، یکی از ایرادهای سامانه بازرگام را دسترسی نداشتن شهرهای کوچک به این سامانه عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های این سامانه برای مردم نقاط دوردست تبدیل به آرزو شده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر سازمان تعاون روستایی توانسته در تهران با وسعت بالا آن را عملیاتی کند؛ چرا نتوانسته در شهرهای کوچک و دوردست مانند بشاگرد و چابهار به اجرا درآورد.
نماینده ملایر در مجلس تصریح کرد: سازمان تعاون روستایی باید خیلی سریع و ظرف مدت دو هفته این سامانه را به سراسر کشور توسعه دهد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی در ادامه با بیان ویژگی های خوب وزیر جهاد کشاورزی از جمله داشتن ایده و ابتکار، گفت: هم‌اکنون هم وزیر جهادکشاورزی در دولت و در مقام اجرا می‌تواند آینده کشاورزی کشورمان را به خوبی رقم بزند البته به شریطی که تیم او همراه باشد.
 آزادیخواه با انتقاد از تبعیض و رانت در توزیع کالاهای اساسی، عنوان کرد: باید از دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان و دارای تجربه هم دعوت شود، زیرا وقتی سازمان تعاون روستایی فقط از یک پلتفرم استفاده می‌کند، قطعاً شائبه برانگیز است و باید این مشکل را سریع رفع کنند.
وی با اشاره به خبرهای مربوط به زعفران و خرید میوه شب عید در کشور، گفت: سازمان تعاون روستایی باید درباره قیمت خرید و فروش به خوبی عمل کند، اما این کار را نکرده و آقای قادری فر، رئیس این سازمان باید پاسخگو باشد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس  با تأکید بر تلاش جدی برای توزیع عادلانه و سراسری در کشور افزود: باید با رعایت استانداردهای قانون مناقصات عمومی، پلتفرم شرکتی که با قیمت کمتر و کارکرد بالاتر می‌تواند خدمات را ارائه کند، دیده و انتخاب شود و کمیسیون کشاورزی پیگیری و نظارت بیشتری خواهد کرد تا رضایت مردم در سراسر کشور حاصل شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن