Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تحریف واقعیت‌های انقلاب؛ تنها وسیله دشمنان

تحریف واقعیت‌های انقلاب؛ تنها وسیله دشمنان

استاندار همدان گفت: امروز تنها وسیله‌ای که دشمنان انقلاب به آن‌ تمسک جسته‌اند «تحریف تاریخ و واقعیت‌های انقلاب» است و تلاش می‌کنند از این طریق چهره منفور پهلوی را زیبا نشان دهند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز دوشنبه و همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر در آیین بزرگداشت روز نیروی هوایی که در پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان برگزار شد، افزود: برهمین اساس و تنها با «جهاد تبیین» می بایست مقابل این توطئه ایستاد و تحریف‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه دوران قبل از انقلاب اسلامی دورانی سیاه و تاریکی بود که رژیم ستم‌شاهی آن را رقم زد، تصریح کرد: رژیم پهلوی اول که از سال‌های آغازین ۱۳۰۰ با حمایت و کمک انگلیسی‌ها آغاز شد، تا جایی که می‌توانست در جهت ظلم و ستم از هیچ اقدامی فروگذار نکرد.

استاندار همدان با بیان اینکه پهلوی اول برای از بین بردن آثار و ریشه‌های فرهنگی تمام تلاش خود را کرد و نهایتا خود نیز قربانی مطامع متجاوزان و مستکبران شد، اظهار داشت: پهلوی دوم نیز که تحت تعلیم انگلیسی‌ها بود، با حمایت آمریکایی‌ها به راس کار آمد تا منافع آن‌ها را تامین کند.

قاسمی فرزاد گفت: در زمان پهلوی دوم با تمام توان کشور به سمت وابستگی پیش رفت و دست نیروهای خارجی برای چپاول و غارت سرمایه‌های این کشور باز گذاشته شد.

نماینده عالی دولت در استان همدان با تاکید بر اینکه فراموش نمی‌کنیم که در دوران نظام ستم‌شاهی بهترین فرزندان این کشور، علما و روحانیون ما در سیاه‌چال‌ها و در تبعید بودند، افزود: انقلاب اسلامی توانست در بسیاری از زمینه‌ها این خفت و ذلت را کنار بزند و سیادت و بزرگی را برای ما به ارمغان بیاورد.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه بیعت کارکنان نیروی هوایی با بنیانگذار کبیر انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی را شتاب بخشید، تصریح کرد: قبل از انقلاب سرمایه بزرگی برای تربیت نیروهای ارتش به ویژه برای نیروی هوایی به کار گرفته شد اما در لحظه حساس، پرسنل نیروی هوایی در برابر موج انقلابی مردم ایستادگی نکردند.

به گفته وی، نیروهای ارتش نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و در آن مواقع حساس مقابل مردم ایستادگی نکردند چرا که از متن و از خود مردم بودند.

استاندار همدان با اشاره به اقدام موثر رهبری انقلاب برای ایجاد انسجام بین پرسنل نیروهای هوایی، افزود: این اقدام موجب شد که حماسه بزرگ بیعت نیروی هوایی با امام خمینی(ره) رقم خورد که پیروزی انقلاب را حتمی کرد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: حرکت هوشمندانه و به موقع مردم ایران و فرزندان راستین آن‌ها در نهادها، ارتش و نیروی هوایی باعث شد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: با تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف از جمله حوزه سلامت، دیپلماسی، سیاست خارجی و داخلی، گره‌گشایی از مشکلات و مسائل جمهوری اسلامی در روزهای آینده نمایان می شود.

وی تصریح کرد: با اتکا به بازوان آهنین فرزندان این کشور یعنی نیروهای مسلح، ارتش، نیروی زمینی، نیروی هوایی، پدافند، نیروی دریایی و درکنار آنها نیروهای مقتدر سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، به عنوان یک نیروی مقتدر در مقابل تمام دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی خواهیم کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حسن شاه حسینی» اظهار داشت: این شهید والامقام قبل از انقلاب در نیروی هوایی و پس از انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافت و در مقابله با اشرار در کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن