Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پیش بینی پنج هزار میلیارد تومان برای برنامه‌های دانش‌بنیان دولت

پیش بینی پنج هزار میلیارد تومان برای برنامه‌های دانش‌بنیان دولت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ۲ برابری بودجه معاونت فناوری ریاست جمهوری برای کارهای دانش‌بنیان گفت: ۵۰۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات برای برنامه‌های دانش بنیان دولت در نظر گرفته شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی درباره بودجه سال 1401، اظهار داشت: بودجه امسال با محوریت تولید و تولید دانش‌بنیان اشتغالزا شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بودجه‌ای ارائه شود که شعار مقام معظم رهبری در زمینه تولید دانش بنیان و اشتغالزایی محقق شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بودجه معاونت فناوری برای فعالیت‌های دانش‌بنیان دو برابر شده‌است، افزود: امسال یک بودجه واقعی با ارتقاء کیفی را داریم.

 

حاجی‌بابایی همچنین با تاکید براینکه در تمام وزارتخانه‌ها برنامه‌های مرتبط با شعار سال تعریف شده است گفت: بودجه سال 1401 یکی از واقعی‌ترین‌ بودجه‌های مصوب است و با توجه به اینکه عملیاتی، پرقدرت و تاثیرگذار است برآورد می‌شود بودجه امسال نه تنها در افزایش پایه پولی کشور اثرگذاری ندارد بلکه کاملاً مانع از افزایش پایه پولی کشور خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن