Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد

رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد

آیین ویژه رژه یگان‌های خودرویی با نمایش توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح روز دوشنبه و همزمان با بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران(۲۹ فروردین) در میدان باباطاهر شهر همدان برگزار شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیین ویژه بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و رژه نیروهای مسلح استان همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان در محوطه آرامگاه باباطاهر برگزار شد.
ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان همدان در این آیین گفت: دلاورمردان ارتش در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه دفاع از کیان اسلامی و تمامیت ارضی کشور، فداکارانه و با رشادت تمام حضور داشته و دارند.
امیر خلبان پرویز مرادبکی افزود: ارتش جمهوری اسلامی بعد از جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی نیز نقش برجسته ای را ایفا کرده که از آن جمله می توان به حضور موثر ارتشیان در هنگام بروز حوادث و بلایایی طبیعی برای خدمت رسانی به مردم اشاره کرد.
وی اظهار داشت: ندای «ارتش فدای ملت» اولویت و ماموریت اصلی ارتش جمهوری اسلامی است و برهمین اساس همراه با دیگر نیروهای مسلح، در کنار مردم و برای دفاع از کشور مقتدرانه ایستاده است.
به گفته وی، ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی به مدد فرماندهی معظم کل قوا و با کسب تجاربی ارزشمند و گرانبها، در اوج عزت، اقتدار و قدرت قرار دارد.
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه گفت: خودکفایی در ساخت انواع ادوات و تجهیزات نظامی و دفاعی، بزرگترین نشانه اقتدار و عزت ارتش ایران اسلامی است.
امیر مرادبکی با اشاره به حضور موثر نیروی زمینی ارتش در مرزها، رصد شبانه روزی آسمان کشور توسط نیروی پدافند و ساخت انواع جنگندهای صاعقه و کوثر به همت نیروی هوایی، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز ضمن برقراری امنیت پایدار در سراسر کشور، فضا را برای تحرک و تهدید دشمن به شدت ناامن کرده است.
ارشد نظامی آجا در استان همدان اظهار داشت: دریادلان نیروی دریایی ارتش نیز با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و ناوشکن های بومی ضمن گذر از دریاهای آزاد و اقیانوس ها، اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ  جهانیان می کشند.
امیر مرادبکی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و توانمندی هستند و این اقتدار برای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه و دفاع از منافع و مصالح کشور است.
وی، پیام اصلی بزرگداشت روز ارتش و رژه یگان های مسلح جمهوری اسلامی را ایجاد امنیت پایدار در کشور، صلح و دوستی برای دوستان و نمایش توان و اقتدار نظامی برای مقابله با تهدید دشمنان عنوان کرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن