Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حل مشکلات فرهنگیان را به زمان بازنشستگی احاله ندهیم

حل مشکلات فرهنگیان را به زمان بازنشستگی احاله ندهیم

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل کنونی فرهنگیان در زمان اشتغال است، گفت: اینکه حل این مشکلات را صرفاً به زمان بازنشستگی احاله دهیم درست نیست.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با اشاره به سرمایه 15 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار کرد: دو نوبت درخواست اصلاح اساس‌نامه صندوق از سوی کمیسیون آموزش مطرح شد اما متأسفانه گروه قبل این مهم را انجام نداد.

وی مشکل کنونی فرهنگیان را در زمان اشتغال دانست و گفت: اینکه حل این مشکلات را صرفاً به زمان بازنشستگی احاله دهیم درست نیست چراکه بسیاری از فرهنگیان یا به بعد از بازنشستگی نمی‌رسند و یا در آن برهه دچار مشکلات و مسائلی همچون افسردگی می‌شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان باید به درد زمان اشتغال نیز بخورد چراکه وضعیت مالی فرهنگیان اکنون مناسب نیست.

فلاحی به بحث مطالبه صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت اشاره کرد و افزود: تهاتری که کمیسیون آموزش، امسال در بودجه پیگیر شده بود، ظاهراً رأی نیاورد و باید وصول این مطالبات از دولت پیگیری شود.

وی در پایان سرمایه‌های سرگردان آموزش و پرورش را نیز از دیگر موارد مهم در این حوزه برشمرد و تصریح کرد: این مهم نیز باید از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری و تعیین تکلیف شود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن