Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس اجتماع سلام فرمانده باعث هذیان‌گویی دشمن شده است

اجتماع سلام فرمانده باعث هذیان‌گویی دشمن شده است

امام جمعه همدان گفت: اجتماع بزرگ مردم برای سلام فرمانده و عرض ارادت به امام زمان(عج) باعث هذیان‌گویی دشمن شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در جشن بزرگ امام رضا و در بین اجتماع همدانی‌ها اظهار کرد: امام رضا (ع) به جامعه شیعه سفارش‌هایی دارند، ایشان به اصحابشان گفتند که از طرف من به دوستان سلام برسان که این سلام برای امروز ما است، این سلام در طول تاریخ وجود دارد که امیدواریم به درستی آن را جواب دهیم.

وی افزود: به شیعیان بگو که راهی برای نفوذ شیطان در خود قرار ندهند، در مبارزه با شیطان مصمم باشند.

امام جمعه همدان عنوان کرد: امام رضا (ع) فرموده به شیعیان ما دستور بده که صادقانه زندگی کنند، در ارتباطات اجتماعی خود صادق باشند و این تاکید ائمه است، از جدال و  گفتگوهای اختلاف زا بپرهیزند، به دیدن همدیگر بروید و به یکدیگر رو کنید، این کار شما منِ امام رضا را خوشحال می کند.

وی بیان کرد: اگر در این وضعیت اقتصادی به حال مساکین توجه کنیم امام رضا (ع)را خوشحال می کند، آبروی هم دیگر را نبریم، از آبروی هم محافظت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: دشمن‌ نمی‌فهمد و یا نمی خواهد بفهمد که منظور از فرمانده حضرت بقیه الله (عج)است، دشمنی که این مطلب ساده را درک نمی کند چگونه‌می تواند واقعیت های جامعه را متوجه شود.

شعبانی موثقی با بیان اینکه اجتماع مردم در این مدت برای فرمانده آخر زمان باعث هذیان گویی دشمن شد، تصریح کرد: دشمن میلیاردها دلار هزینه کرد که شما را از دین جدا کند اما با این سلام نقشه ها را نقش بر آب کرده اید.

وی عنوان کرد: این کشور دهه هفتادی هایش حججی‌ها و مدافعان حرم شدند و دهه هشتادی‌ها و نودی هایش دوستدار و سرباز امام زمان(عج) خواهند شد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه تمام این تجمع کنندگان با تبعیض و فساد مخالف هستند، گفت: این اجتماع پای نظام هستند اما با فساد مخالفند و می‌دانند کلید حل مشکلات، خود مردم و دولت هستند.

وی افزود: اولین چیزی که دشمن می‌خواهد از این کشور پاک کند، از بین بردن دین است، ما از اسلام، از دین خدا و امام زمان حمایت می‌کنیم نه از فسادها و تبعیض‌ها!

امام جمعه همدان با بیان اینکه آنکه علیه دشمنان بقیه الله (عج) می ایستد و پرچم را به دست امام‌زمان‌می‌دهد ایرانی است، گفت: فرزند خود را با عشق با امام زمان (عج) و کسی که برای حضور ایشان بسترسازی می‌کند، تربیت کنید./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن