Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس پرواز همدان - عربستان برای اعزام حجاج قطعی شد

پرواز همدان - عربستان برای اعزام حجاج قطعی شد

پرواز همدان به عربستان برای اعزام حجاج بیت‌‌الله الحرام قطعی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، استاندار همدان در ادامه سفرهای خود به تهران برای پیگیری‌ مشکلات استان به‌ویژه مسائل فرودگاه همدان و پرواز‌های آن، با رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیریت فرودگاه‌های هوایی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

پیرو اخبار منتشر شده در روزهای اخیر در مورد امکان یا عدم امکانِ عملی شدن اعزام حجاج بیت‌‌الله الحرام از فرودگاه همدان، استاندار همدان و نمایندگان استان در مجلس با همکاری و پیگیری‌های مستمر، هماهنگی‌های لازم برای قطعی کردن این اقدام را در دستور کار خود قرار دادند.

استاندار همدان، در سفر خود به تهران، در ادامه پیگیری‌های حمیدرضا حاجی‌بابایی و احمدحسین فلاحی از اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پرواز‌های همدان به عربستان و همچنین همدان به مشهد مقدس، کیش و سایر نقاط کشور، اقدامات لازم برای عملی‌کردن هرچه سریع‌تر این اتفاق را در دیدار با رئیس سازمان هواپیمایی کشور و مدیریت فرودگاه‌های هوایی ایران انجام داد.

در این دیدار ضمن بررسی مسائل و مشکلات استان در زمینه پروازها، مقرر شد پرواز همدان به عربستان جهت اعزام حجاج بیت‌‌الله الحرام و پرواز همدان به مشهد مقدس، کیش و سایر نقاط کشور از فرودگاه همدان صورت گیرد.

قاسمی‌فرزاد همچنین از آمادگی کامل فرودگاه همدان برای اعزام زائرین استان و نیز سایر استان‌ها به عتبات عالیات در ایام اربعین خبر داد و گفت: در صورت نیاز سایر استان‌های کشور، فرودگاه همدان، امکان اعزام زائرین به عتبات عالیات را دارد.

استاندار همدان در ادامه گفت: در دیدار امروز با مدیران مربوطه کشوری به این نتیجه رسیدیم که در صورت استقبال مردم استان، زیرساخت‌ها و هماهنگی‌های لازم برای پروازهای مشهد، کیش و سایر نقاط کشور از فرودگاه همدان مهیاست.

وی با اشاره به اعزام حجاج از فرودگاه همدان، گفت: در این راستا، اقدامات لازم جهت اعزام حجاج بیت‌‌الله الحرام از فرودگاه همدان انجام‌ و این مهم قطعی شد./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن