Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس دولت و مجلس هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت ندارند

دولت و مجلس هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت ندارند

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره افزایش قیمت گازوئیل و ‌بنزین گفت: این شایعه را بارها دولت و مجموعه وزارت نفت ‌تکذیب کرده‌اند و قطعا هیچگونه افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل ‌در دستور کار ‌قرار ندارد.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی بیگی‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شایعات افزایش قیمت گازوئیل و ‌بنزین ‌صحت دارد، اظهار داشت:‌ این شایعه را بارها دولت و مجموعه وزارت نفت ‌تکذیب کرده‌اند و قطعا هیچگونه افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل ‌در دستور کار ‌قرار ندارد.

وی این شایعات را توطئه دشمنان برای سلب آسایش مردم ایران دانست و افزود: شایعه افزایش قیمت بنزین، موضوعی است که فقط در دولت سیزدهم بارها مطرح شده است. با علم به اینکه بنزین یک کالای استراتژیک و مهم برای جامعه است، هر بار عده‌ای با هدف برانگیختن باور مخاطبان و همچنین تشویش اذهان و روحیه اجتماع، اخبار کذبی در مورد افزایش قیمت بنزین مطرح می‌کنند؛ در حالی که نه در دولت و نه در مجلس شورای اسلامی هیچ طرحی در خصوص افزایش قیمت سوخت در دست بررسی نیست. حتی بار‌ها مقامات کشور اعلام کرده‌اند که قیمت بنزین در سال جاری یعنی سال 1401تغییری نخواهد داشت./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن