Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس سلبریتی‌ها و ورزشکارانی که از اغتشاشات حمایت کردند، باید پاسخگو باشند

سلبریتی‌ها و ورزشکارانی که از اغتشاشات حمایت کردند، باید پاسخگو باشند

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خطاب به سلبریتی‌ها و ورزشکارانی که از اغتشاشات حمایت کردند، گفت: شما که به واسطه پول بیت‌المال و فرصتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رشد و نمو در اختیارتان قرار داد، به این جایگاه رسیدید، باید پاسخگو باشید.

به گزارش "همدان نیوز"، هادی بیگی‌نژاد در اجتماع عزاداران شهادت امام رضا(ع) در پارک چمران ملایر، با اشاره به توطئه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با هدف براندازی نظام و از بین بردن حاکمیت، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان تا بن دندان مسلح، هشت سال جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کردند که برای ما سراسر محسّنات بود.

بیگی نژاد تاکید کرد: دشمنان بدانند همانگونه که جنگ تحمیلی سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، اغتشاشات و فتنه‌های مختلف در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و امسال بر اقتدار هر چه بیشتر نظام خواهد افزود.

وی با محکوم کردن ایجاد ناامنی‌ و آشوب‌ در کشور توسط اغتشاشگران و توهین به مقدسات، گفت: دشمن بداند که جمهوری اسلامی پشتوانه‌های قوی و محکمی همچون نسل بیدار انقلاب دارد و هر دسیسه و نیرنگی موجب اقتدار هر چه بیشتر نظام می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اغتشاشگران که به حدود ۲۰۰۰ نفر هم نمی‌رسند، توسط دشمنان سازمان‌ دهی و هدایت ‌شدند و به کف خیابان‌ها آمده‌ و افراد بی‌گناه را می‌کشند.

وی با تاکید بر بصیرت و حمایت دهه هشتادی‌ها و نسل جوان امروز از نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این بصیرت نشان دهنده درک بالا و عمیق این نسل از اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به درستی در مسیر انقلاب گام برمی‌دارند.

وی با تاکید بر امنیت و آرامشی که نیروی انتظامی و نیرو های بسیج و سپاه برای این کشور ایجاد کردند، از زحمات شبانه روزی و مخلصانه آنها قدردانی کرد و افزود: هر اندازه دشمنان برای این نیروهای مخلص و حزب‌اللهی اذیت و آزار ایجاد کنند، آنها پای انقلاب ایستاده‌اند و ماندگار هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به برکت وجود نیروی‌های مخلص انتظامی، بسیج و سپاه اجازه هیچگونه ناامنی و آشوب به اغتشاشگران داده نمی‌شود و در اوج مظلومیت با عوامل فریب‌خورده می‌جنگند و هنوز هم شهید می‌دهند.

بیگی نژاد به ایجاد جنگ‌ها و آشوب‌های داخلی در کشورهایی همچون سوریه، عراق، افغانستان و بحرین اشاره کرد و گفت: این درگیری‌ها نشان دهنده حاکمیت ضعیف آنها به ویژه در مقابل آمریکا است.

وی ادامه داد: این اتفاقات برای ما عادی است و نظام جمهوری اسلامی دوران‌های سختی را به رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب و پشتوانه مردمی، پشت سر گذاشته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن