Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۸ نقطه استان همدان

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۸ نقطه استان همدان

رئیس ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۸ نقطه این استان گفت: آغاز مسیر راهپیمایی در شهرستان همدان از میدان امامزاده عبدالله (ع) است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن فاضلیان با بیان اینکه دهه فجر امسال، با عنوان «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» نام گذاری شده است، اظهار کرد: در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر ستادهایی در ۱۰ شهرستان به همراه ۲۲ کارگروه و کمیته تشکیل شد که خروجی جلسات و تمامی این ستادها از امشب آغاز خواهد شد.

وی به تشریح برخی از این برنامه‌ها پرداخت و گفت: برگزاری ده شب جشن در مساجد استان، برگزاری جنگ شادی با حضور هنرمندان برجسته، برگزاری جشن بزرگ پدران آسمانی ویژه مداحان و مسئولین هیئت‌های حسینی همزمان با روز میلاد امیرالمومنین، اعزام راویان انقلاب در مدارس برای بازگو کردن اتفاقات انقلاب برای دانش‌آموزان و برشمردن دستاوردهای انقلاب، برگزاری اردوی زیارتی امام هشتم برای زائر اولی‌ها، ویژه برنامه چشم و چراغ از رسانه ملی از جمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام فاضلیان به سایر برنامه‌های دهه فجر که شامل همه اقشار می‌شود، اشاره کرد و گفت: برگزاری میهمانی لاله‌های انقلاب در مزار شهدا باغ بهشت همدان، برگزاری جشن خانواده کارگری، برگزاری جشن بازاری به میزبانی اتاق اصناف در همراه با بررسی نقش شهید مدنی در انقلاب، برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت جهاد تبیین، اردوی راهیان پیشرفت و نهایتاً اوج کار در ۲۲ بهمن ماه است که در ۷۸ نقطه استان همدان برگزار خواهد بود.

وی از نواخته شدن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن در سه هزار مدرسه استان خبر داد و تاکید کرد: شاخص این زنگ در مدرسه شهید «کورکچی» واقع در حصار امام خمینی (ره) و مدرسه حضرت زینب (س) در روستای آبشینه اجرا خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان به برگزاری برنامه پویش پرچم همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: هر ایرانی در هر صنف و خانه یک پرچم را به اهتزاز در خواهد آورد.

وی تعداد برنامه‌های شاخص در این ایام را ۲۱۰ برنامه برشمرد و خاطر نشان کرد: در سطح استان همدان ۱۲ هزار برنامه با حدود ۵۰۰ عنوان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه کمیته زنان که در ایام دهه فجر برگزار خواهد، گفت: همایش معرفی الگوهای شاخص زنان انقلابی و تبیین نقش محوری زنان در پیروزی انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.

حجت‌الاسلام فاضلیان آغاز مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان همدان را از میدان امامزاده عبدالله (ع) عنوان کرد و گفت: سپس مسیر به سمت پل شهید صوفی، خیابان خواجه رشید، آرامگاه بوعلی، پیاده را بوعلی و سپس میدان امام خواهد بود، که سخنران این برنامه سعید جلیلی، از چهره‌های سیاسی است و امسال قرائت قرآن توسط قاری بین‌المللی خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن