Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان برگزار شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن در همدان برگزار شد

مردم استان همدان به پاس بزرگداشت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی با وجود سوز و سرمای فراوان بسیار پرشور و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ شرکت کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، وعده دیدار همدانی‌ها ساعت ۹:۳۰ در میدان امامزاده عبدالله بوده و راهپیمایان مقرر است در مسیر بلوار کاشانی، پل شهید صوفی، بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی و پیاده راه بوعلی به راهپیمایی بپردازند و در نهایت ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) برای گرامیداشت ۴۴ سالگی انقلاب گردهم آیند.

راهپیمایان پلاکاردهایی چون "ما و سازش هرگز!"، "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل"، "ایستادگی و مقاومت، رمز افول آمریکای مستکبر"، "تا آخر ایستاده‌ایم"، "نهضت ادامه دارد"، "ما هستیم" در دست داشتند.

دکتر سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی سخنران ویژه روز ۲۲ بهمن امسال است و در جمع مردم همدان و در میدان امام خمینی(ره) به سخنرانی خواهد پرداخت.

امروز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۸ نقطه استان برگزار می‌شود. از مقامات کشوری که به استان همدان سفر کرده‌اند به جز سعید جلیلی می توان به سردار رضا طلایی‌نیک، معاون وزیر دفاع اشاره کرد که در جمع اسدآبادی‌ها حضور خواهد یافت و علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم نهاوند سخنرانی می‌کند. در ملایر، فرماندار و در سایر شهرستان‌های استان ائمه جمعه به سخنرانی خواهند پرداخت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن