Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس شائبه دخالت غیرقانونی برخی نمایندگان مجلس در انتصابات دولتی/ نماینده مردم بهار دخالت در تغییر فرماندار را رد کرد

شائبه دخالت غیرقانونی برخی نمایندگان مجلس در انتصابات دولتی/ نماینده مردم بهار دخالت در تغییر فرماندار را رد کرد

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در پاسخ به دخالت در عزل و نصب‌ فرماندار بهار، گفت: نه در انتصاب و نه در انتخاب و نه تغییر فرمانداران نقشی نداشتم.

به گزارش "همدان نیوز"، در پی تجمع تعدادی از معتمدان و بزرگان و مردم شهرستان بهار مقابل دفتر فتح‌الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در اعتراض به تلاش او برای تغییر فرماندار بهار با آقای توسلی تماس گرفتیم و در این خصوص گفت‌وگو کردیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار در این زمینه اظهار کرد: من چه کاره هستم که تصمیم بگیرم، بنده نه در انتصاب و نه در انتخاب و نه تغییر فرمانداران نقشی نداشتم.

فتح‌الله توسلی با بیان اینکه این موضوع از وظایف استاندار و وزیر کشور است، افزود: طبیعی است که این امور به بنده ربطی نداشته باشد و دخالت هم نکنم.

وی گفت: بحث دیگری مطرح است، استاندار می‌خواهد ایشان را ارتقا و جای دیگر مسئولیت دهند که از اختیار خودشان و وزیر کشور است.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد عملکرد فرماندار بهار در اداره امور چیست؟ افزود: موفق باشند، مردم باید قضاوت کنند‌.

گاهی گلایه هایی از سوی شهروندان برخی از شهرها شنیده می شود که شائبه دخالت نماینده شهر در عزل و نصب مقامات محلی حوزه انتخابیه را مطرح می کنند. در صورتی که این موارد صحت داشته باشد قطعا رویه ای غیرقانونی است اما این موارد اغلب به قطعیت نمی رسند./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن