Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس سازمان‌های حقوق بشر علیه جنایات رژیم کودک‌کُش اسرائیل لب فرو بسته‌اند

سازمان‌های حقوق بشر علیه جنایات رژیم کودک‌کُش اسرائیل لب فرو بسته‌اند

استاندار همدان گفت: رژیم غاصب صهیونیست پس از شکل گیری اقدام به کشتار ملت‌های مسلمان کرد و در طی این سالها جوانان بسیاری به شهادت رسیدند، بسیاری از مردم مظلوم فلسطین شکنجه شدند اما سازمان‌های حقوق بشر علیه جنایات رژیم کودک کش اسرائیل لب فرو بسته‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد جمعه ۲۵ فروردین در سخنرانی روز قدس شهرستان ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع)، با بیان اینکه نظام استکباری و استبداد همواره درصدد بود که کشورهای دیگر را غارت و چپاول کند، اظهار کرد: استعمار پیر با هدف ایجاد یک پایگاه در خاورمیانه به عنوان مهمترین نقطه جهانی رژیم جعلی اسراییل را شکل داد.

وی با اشاره به اندیشه و تفکر شکل‌گیری قوم یهود، گفت: اگر اروپایی‌ها و آلمان‌های نازی اقدامی و جنایتی انجام دادند چرا باید ملت‌های مسلمان و فلسطین محل استقرار قوم یهود باشد.

وی هدف شکل‌گیری رژیم غاصب صهیونیست را تامین منافع نظام سرمایه‌داری و استکبار جهانی دانست و افزود: رژیم صهیونیستی توانست با فریب کاری و نیرنگ توجه سران استکبار را به سمت خود جلب کند.

قاسمی فرزاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم غاصب صهیونیست ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند، تاکید کرد: امروز شاهد افول و فروپاشی این رژیم غاصب در کمتر از ۲۵ سال هستیم.

استاندار همدان رژیم صهیونیستی را پیمانکار اقدامات تروریستی در جهان دانست و مطرح کرد: آمریکای جنایت کار از طریق این رژیم جعلی و کودک‌کُش، هر اقدام ضد امنیتی را انجام می‌دهد.

وی به ثروتی که آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی بر پایه خون ملت‌های مظلوم برای خود ایجاد کرده است اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر با شکل گیری تظاهرات در شهرهای مختلف این کشور جعلی، شکاف و انشقاق آنها رخ داده و نابودی آنان سرعت بخشیده و این رژیم در شرایط ضعف و ناتوانی و زبونی قرار دارد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: این رژیم که تابه‌حال همواره به شکل تهاجمی عمل می‌کرد در حال حاضر از شدت ضعف و ناامیدی در حالت تدافعی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تزلزل امروز رژیم جعلی اسرائیل، حاصل تفکر امام خمینی (ره) است، گفت: یک وجه انقلاب امام خمینی(ره) ظلم و استبداد رژیم شاهنشاهی و وجه دیگر مبارزه با این رژیم غاصب و بیان مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسرائیل بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب مبارزه با صهیونیسم سرعت گرفت، ادامه داد: سران این رژیم غاصب امروز اعلام کردند که هشتاد سالگی خود را نمی‌بینند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه رژیم خونریز اسرائیل در پایان راه قرار دارد، تصریح کرد: حتی در این ایام هم از حمله به نمازگزاران، کودکان، افراد پیر و سالخورده و جوانان بدون سلاح دست برنمی دارد.

وی با اشاره به اینکه با انسجام و وحدت بین نیروهای مقاومت به زودی شاهد اضمحلال این رژیم خواهیم بود، افزود: امروز گسست آمریکا به‌عنوان یکی از حامیان رژیم صهیونیستی، ادله‌ای بر فروپاشی این رژیم است.

قاسمی فرزاد به حمایت های فراوان نظام سرمایه داری امریکا در طول تاریخ از اسرائیل اشاره و خاطرنشان کرد: امروز دیگر این نظام سرمایه‌داری با توجه به شکست‌های فراوان توان دفاع از خود و این رژیم غاصب را ندارد.

استاندار همدان با تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان و هوشیاری در مقابل دسیسه ها، توطئه‌ها و دوقطبی‌های شکل گرفته، گفت: باید با روش‌های نرم و فرهنگی و شیوه‌های مناسب افرادی که از مسیر منحرف شدند، به مسیر و جریان امت اسلامی برگردانیم.

وی با بیان اینکه نظام استکبار هیچگاه برای ایران روی خوش نخواسته و توفیقات و پیشرفت های ملت ایران را نمی‌خواهد ببیند، اضافه کرد: استعمارگران به دنبال این هستند آنچنان که طی صد سال گذشته کشور امپراطوری عثمانی را دچار فروپاشی کردند، کشورهای اسلامی امروز را نیز دچار فروپاشی کنند.

استاندار همدان به بصیرت و بیداری مردم ایران اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز ثابت کردند با وجود همه فشارها و سختی ها در صحنه حضور دارند و درس بزرگی به مستکبران خواهند داد و فروپاشی آنها محقق خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن