Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس آقای فاطمی امین صندلی وزارت آنقدر ارزش ندارد که به هر کس تهمت بزنید/ فرافکنی ممنوع؛ مافیا را معرفی کنید

آقای فاطمی امین صندلی وزارت آنقدر ارزش ندارد که به هر کس تهمت بزنید/ فرافکنی ممنوع؛ مافیا را معرفی کنید

نماینده ملایر گفت: آقای فاطمی امین میز و صندلی وزارت آنقدر ارزش ندارد که به هرکس تهمت بزنید. شما اعلام کردید مافیا پشت این موضوع است. مافیا کیست این مافیا را معرفی کنید.

به گزارش "همدان نیوز"، احد آزادی‌خواه در واکنش به اظهارات سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت، در دفاع از خود بر اساس ماده ۷۵ گفت: برابر تهمت ناروا وزیر عزیز صمت که در دفاعیات خود به من وارد کردند توضیحاتی می‌دهم. آقای فاطمی توضیح دهند چه کسانی به شعبه ۲۷ اداره جنایی رفتند؟ من به آنجا نرفتم. آن کسانی که به شما این موضوع را گفتند آدرس اشتباهی دادند. لطفا بررسی کنید آیا احد آزادی‌خواه حضوری به آنجا رفته، تلفن زده و آیا سفارش انجام داده است؟‌ اگر این موضوع ثابت نشد، باید در مقابل پیشگاه مردم عذرخواهی کنند.

وی افزود:‌ آقای فاطمی امین میز و صندلی وزارت آنقدر ارزش ندارد که به هرکس تهمت بزنید. شما اعلام کردید مافیا پشت این موضوع است. مافیا کیست‌؟ این مافیا را معرفی کنید. من آزادی‌خواه نماینده مردم از کارگران دفاع کردم. فرافکنی ممنوع، توهین و تهمت به نماینده مردم ممنوع است. اعلام کردید که معاون شما را کتک زدند. می‌گویند فلان فرد معاون من را کتک زده! شما ضابط قضایی هستید؟ آیا شما حق چنین ادعایی دارید؟ من در زمان ۱۵ دقیقه‌ای از شما تعریف هم کردم و احترام گذاشتم در حال حاضر هم به شما احترام می‌گذارم. نشر اکاذیب نکنید. آن زمان که معاون شما را نزده بودند دست سرمایه‌گذار را نگرفتم و به اتاق شما نیاوردم؟

آزادی‌خواه تصریح کرد:‌ من تقاضا می‌کنم استیضاح به فضای ناامن کشیده نشود و اجازه دهید استیضاح در فضای امن بررسی شود./ ایلنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن