Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حدود ۱۶ هزار شاکی در همدان از حق خود گذشتند

حدود ۱۶ هزار شاکی در همدان از حق خود گذشتند

رییس کل دادگستری استان همدان گفت: به دنبال فعالیت طرح معتذرین در ۴۸ ماه گذشته، متهمان برای عذرخواهی از شاکیان خود پیشقدم شدند که نتیجه آن رضایت ۱۵ هزار و ۹۰۴ شاکی بود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا عدالتخواه در دوره آموزش تربیتی معراج ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان، افزود: نتیجه این اقدامات این است که ۹۰ میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان جزای نقدی از نظر جنبه خصوصی و ۴۸ میلیارد و ۵۶۶ میلیون تومان جزای نقدی از نظر جنبه عمومی جرم از سوی شاکی بخشیده شده است.

وی با اشاره به بهره مندی از یاوران صلح در عملیاتی شدن این طرح بیان کرد: معلمان می توانند با فراگرفتن چگونگی ایجاد صلح و سازش در سطح جامعه، این مهم را در لایه های مختلف پیاده کنند.

رییس کل دادگستری همدان ادامه داد: آینده نسل جوان به دستان شماست و چه بسا رفتار و کردار معلمان می تواند الگوی اثربخشی در زندگی شاگردانشان باشد.

عدالتخواه با تأکید بر اینکه نقش معلم ایجاد خودباوری و ارتقای شخصیت دانش آموزان است، افزود: معلمان می توانند با الگو قرار دادن بزرگان آموزه های دینی را به شاگردان خود بیاموزند.

وی تصریح کرد: معلمان از بیان آموزه های دینی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مدارس غافل نشوند.

وی گفت: معلمان با این شیوه می توانند مفاهیم دینی را در هر کلاس برای دانش آموزان مطرح کرده و آنان را نسبت به اقامه نماز جماعت که برکات دنیوی و اخروی بسیار دارد ترغیب و تشویق کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن