Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس کشاورزان از نرخ خرید تضمینی گندم رضایت ندارند/لازمه اصلاح قیمت گندم ارائه متمم بودجه است

کشاورزان از نرخ خرید تضمینی گندم رضایت ندارند/لازمه اصلاح قیمت گندم ارائه متمم بودجه است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با بیان اینکه دولت باید در گام اول در قالب متمم بودجه اعتبار لازم را برای مابه‌التفاوت قیمت خرید تضمینی گندم در نظر بگیرد،گفت: خوشبختانه با توجه به میزان مناسب بارش‌ها کشاورزان کشت خوبی داشته‌اند اما از نرخ اعلامی خرید تضمینی گندم رضایت ندارند.

به گزارش "همدان نیوز"، احد آزادی خواه در خصوص لزوم اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم، گفت: در نشستی که روز گذشته با سرپرست وزارت جهادکشاورزی داشتم اعلام کردم که قیمت اعلامی گندم کشاورزان گندمکار را قانع نمی‌کند اما باید در نظام  بودجه ریزی کشور اعتبار متناسب با قیمت اعلامی خرید تضمینی درنظر گرفته شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مبلغ اعتبار خرید تضمینی گندم و نرخ اعلامی باید تراز باشند، عنوان کرد: درحال حاضر اگر قیمت خرید تضمینی گندم را 20 هزار تومان نیز اعلام کنیم نمی‌توان با اعتبار یکصد و دو هزار میلیارد تومانی آن را انجام داد و کاری نشدنی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت باید در گام اول در قالب متمم بودجه اعتبار لازم را برای مابه‌التفاوت قیمت گندم در نظر بگیرد، ادامه داد: با ارائه متمم بودجه می‌توان برای افزایش و اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم به عنوان محصولی استراتژیک تصمیم‌گیری کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه کشاورزان با توجه به میزان مناسب بارش‌ها کشت خوبی داشته‌اند اما از نرخ اعلامی خرید تضمینی گندم رضایت ندارند./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن