Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس علل فتح خرمشهر تبیین شود

علل فتح خرمشهر تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: متولیان باید به صورت ویژه به تبیین علل و عوامل فتح خرمشهر بپردازند.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز چهارشنبه در جمع نیروهای مسلح استان همدان، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: در کنار ایمان به خدا و امدادهای غیبی، نظام اسلامی از اول با خون پاک شهدا و نفس قدسی حضرت امام(ره) شکل گرفته است.

امام جمعه همدان همچنین به تشریح عوامل آزادسازی خرمشهر پرداخت و یادآور شد: اما اساس و جان مایه اصلی پیروزی رزمندگان، تقویت مبانی هویتی و فرهنگی بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: مبانی اسلام و اعتقاد به ولایت حضرت امام(ره) باعث حرکت در رزمندگان شد و این وعده الهی است که اگر کسی برای خدا حرکت کند، خداوند نیز او را یاری خواهد کرد.

آیت الله شعبانی موثقی با طرح این سوال که چه زمانی امداد غیبی نصیب ما می‌شود، خاطرنشان کرد: وقتی برای خدا حرکت می‌کنیم به دنبال آن نیز شاهد فتح خواهیم بود و نمونه آن نیز حضور مقتدرانه نیروی دریایی ما در آب‌های بین‌المللی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: اگر در میدان عمل عملکردها مبتنی بر هویت دینی باشد، نه‌ تنها خرمشهر را پس می‌گیریم بلکه خرمشهرهای دیگر را نیز فتح خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ، اقتصاد و سیاست، خرمشهرهایی است که با التزام به مبانی دینی در عرصه آن کارها پیش خواهد رفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن