Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی میزبانی هزار و 800 مسجد از روزه‌داران همدانی

میزبانی هزار و 800 مسجد از روزه‌داران همدانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، از فعالیت یک هزار و ۸۰۰ مسجد استان همدان در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: این مساجد به اجرای ۷۰۰ برنامه می پردازند.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام علی دشتکی گفت: در ماه رمضان یک هزارو ۸۰۰ مسجد، ۲ هزارو ۴۰۰ هیئت مذهبی و ۳۰۰ موسسه قرآنی فعال خواهد بود.

وی با بیان اینکه 1800 مبلغ به نقاط مختلف استان همدان در ماه رمضان اعزام می شوند، افزود: همچنین بیش از 700 برنامه در سطح مساجد استان در طی ماه مبارک برگزار می شود.

وی تصریح کرد: طبق سنوات گذشته برنامه جمع‌خوانی قرآن کریم در حسینیه امام خمینی (ره) همدان به صورت زنده از مرکز صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

حجت الاسلام دشتکی بیان کرد: خداوند متعال برای عبادت در ماه مبارک رمضان ارزش و ثواب بسیار بالایی قرار داده و سفارش‌های بسیاری هم در مورد بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک بیان شده است.

وی گفت: همچنین ماه مبارک رمضان فرصت مغتنم و خوبی برای تبیین سبک زندگی اسلامی و قرآنی به عنوان یکی از منویات مقام معظم رهبری است که مبلغان باید به این امر مهم نیز توحه جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت شبکه تبلیغی استان ۱۰ هزار نفر است، افزود: مشارکت جدی شبکه تبلیغی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است چراکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی موارد زیادی وجود دارد که باید مسؤلیت پذیری را جهت رفع آسیب های اجتماعی مورد اهتمام جدی قرار دهیم.

وی اظهار داشت: برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی مذهبی، کرسی تلاوت قرآن نیز با حضور اساتید و قراء کشوری و بین المللی در ماه مبارک رمضان از اهم برنامه ها در مساجد و هئیت ها و... است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن