Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی جزئیات ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی نیم سال دوم

از سوی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد؛
جزئیات ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی نیم سال دوم

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت نام بدون آزمون کاردانی و کارشناسی نیم سال دوم و زمان اعلام نتایج نهایی رشته های نوازندگی سازجهانی و کارگردانی نمایش خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق ابلاغ بخشنامه ثبت نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برای نیمسال دوم سال تحصیلی 95_96، این ثبت نام از دیروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه همه واحدها باید زمان دقیق ثبت‌نام را در سامانه‌های اینترنتی خود قرار دهند، افزود: سند پذیرش پذیرفته‌شدگان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی که از اول آبان ثبت‌نام کرده‌اند برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی95_96 صادر می‌شود و ثبت‌نام برای متقاضیان تحت هیچ شرایطی برای نیم‌سال اول 95_96 امکان‌پذیر نیست.

دانشیان اسلامی یادآور شد: داوطلبان مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون آزمون باید ابتدا در سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org  ثبت‌نام کنند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین درباره نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته های نوازندگی ساز جهانی و کارگردانی نمایش عنوان کرد: نتایج نهایی این آزمون ساعت 14 امروز دوشنبه سوم آبان اعلام می شود و داوطلبان با مراجعه به سامانه  www.azmoon.net می توانند نتیجه خود را مشاهده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن