Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی بارش بهاری کار خودش را کرد/بارندگی در همدان 34 درصد افزایش یافت

بارش بهاری کار خودش را کرد/بارندگی در همدان 34 درصد افزایش یافت

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، بارنگی در همدان از ابتدای مهرماه سال قبل تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 34 درصدی روبه رو است.

به گزارش "همدان نیوز"، در سال زراعی جاری میزان بارش به ثبت رسیده در همدان 233 میلی متر است که آمار، روند افزایشی را نسبت به سال گذشته و بلندمدت نشان می دهد.

بیشترین بارش در استان همدان به شهرستان تویسرکان با 394 میلی متر و کمترین میزان بارش به شهرستان کبودرآهنگ به میزان 215 میلی متر اختصاص دارد.

میزان بارش شهرستان ملایر از ابتای مهرماه سال قبل تا امروز 278 میلی متر، نهاوند 386 میلی متر، رزن 278 میلی متر، فامنین 227 میلی متر، بخش قهاوند 221 میلی متر،  اسدآباد 298 میلی متر، بهار 277 میلی متر و بخش گل تپه شهرستان کبودرآهنگ 253 میلی متر به ثبت رسیده است.

در 24 ساعت گذشته 26 میلی متر بارندگی در نهاوند، 10 میلی متر در تویسرکان، هشت میلی متر در ملایر و یک میلی متر در اسدآباد ثبت شده است.

بر اساس آخرین پیش بینی سازمان هواشناسی آسمان همدان در روزهای آینده نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود و بیشینه دمای هوا نیز به 10 درجه بالای صفر افزایش خواهد یافت.

شب گذشته کمینه دمای هوای همدان یک درجه زیر صفر بوده که در روزهای پیش رو یک درجه زیر صفر پیش بینی شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن