Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی بارش برف در ۳ استان کشور

بارش برف در ۳ استان کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز شاهد بارش پراکنده برف در ارتفاعات ۳ استان کشور خواهیم بود.

به گزارش "همدان نیوز"، فریبا گودرزی گفت: سامانه بارشی که وارد کشور شده امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه وارد بخش‌هایی از غرب و شمال غرب کشور خواهد شد.

وی افزود: به دلیل ورود این سامانه بارشی، شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در مناطق غربی و شمال غربی کشور خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت بارش باران در استان زلزله زده کرمانشاه اظهارکرد: از بعد از ظهر امروز در کرمانشاه شاهد بارش باران خواهیم بود و این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

گودرزی از احتمال بارش برف در برخی از نقاط کشور خبرداد و خاطرنشان کرد: از بعد از ظهر امروز در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و بخش‌هایی از شرق استان کرمانشاه شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی با اشاره به ورود پدیده گرد و غبار به ایران اظهارکرد: پدیده گرد و غباری که از کشور عراق وارد ایران شده، مناطقی از غرب و جنوب غرب کشور را در بر می‌گیرد و طی روز‌های آینده شاهد کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای شهر تهران تصریح کرد: امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه، آسمان تهران، ابری خواهد بود و در برخی از مناطق بارش پراکنده باران گزارش شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن