Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی دانشگاه‌ علوم پزشکی همدان چه رتبه‌ای در کشور دارد؟

دانشگاه‌ علوم پزشکی همدان چه رتبه‌ای در کشور دارد؟

رئیس دانشگاه علوم پزشكي همدان با اشاره به قرارگیری این دانشگاه در جمع 10 دانشگاه برتر کشور دانشجویان را به تلاش بیشتر دعوت كرد.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدحبیب‌اله موسوی‌بهار  در مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود در پیامی تصویری به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه خیر مقدم گفت و آنها را دانش‌آموزان دیروز، دانشجویان امروز و پزشکان و کارشناسان بهداشتی و مدیران فردا خطاب کرد.

وی با قدردانی از زحمات و حمایت عاطفی و معنوی خانواده دانشجویان برای حضور در عرصه دانشگاه اظهار کرد: فرزندان دانشجو باید سعی کنند که با تلاش بیشتر افتخار خانواده و جامعه را باعث شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان جزو 10 دانشگاه برتر کشور است، افزود: امروزه حوزه علوم پزشکی کشور به خوبی رشد کرده است به طوری که از اعزام به خارج از کشور رهایی یافته‌ایم.

وی با اشاره به تحصیل دانشجویان خارجی در این دانشگاه گفت: وظایف دانشجویان شامل درس خواندن، مهارت‌آموزی و مشارکت در فعالیت‌های تشکیلاتی و آموختن اخلاق و تهذیب است.

موسوی‌بهار با تاکید بر اهمیت آموختن اخلاق اسلامی و انسانی در دانشگاه اظهار کرد: مسئولان دانشگاه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که روند هدایت، کنترل و تشویق دانشجویان را به خوبی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان ضمن یادگیری فن علوم پزشکی فن اخلاق را نیز باید بخوبی بیاموزند، گفت: حوزه علوم پزشکی نیازمند نیروهای توانمند است و برای همه افراد خبره و کاربلد بعد از فارغ التحصیلی فضای کار وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان به فراهم بودن امکان برای فعالان حوزه علوم پزشکی، ابراز امیدواری کرد دانشجویان گام‌‌های موفقیت را در این عرصه با سربلندی طی کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن