Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی آسمان همدان برفی می‌شود

آسمان همدان برفی می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: یک سامانه بارشی از امشب تا صبح دوشنبه ۱۷ آذرماه در استان همدان فعال خواهد بود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: از امشب تا اوایل صبح دوشنبه ۱۷ آذرماه جاری، بارش‌هایی به صورت برف و باران را در تمامی نقاط استان خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه بارش‌ها تمامی نقاط استان را در برمی‌گیرد اما از آن‌جایی که میزان بارش‌ها زیاد نیست، هشداری صادر نکردیم، خاطرنشان کرد: به علت سردی هوا علاوه بر ارتفاعات، در نقاط کم ارتفاع‌تر هم بارش برف را خواهیم داشت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان مطرح کرد: از روز دوشنبه به بعد شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود به طوریکه همه مناطق استان دمای زیر صفر و برخی مناطق تا منفی ۸ درجه سانتی گراد را تجربه خواهند کرد.
وی در رابطه با تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته از صفر تا منفی ۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.
زاهدی در پایان یادآور شد: شهرستان همدان با صفر درجه سانتی گراد سردترین نقطه و شهرستان ملایر با ۱۲ درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان به ثبت رسیده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن