Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی گرما در همدان ادامه دارد

گرما در همدان ادامه دارد

کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان گفت: هوای استان گرمتر شده و با نوسانات جزئی تا پایان هفته همین روند دمایی تداوم خواهد داشت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: ابرناکی‌هایی از چند روز گذشته در آسمان استان مشاهده می‌شود که تا دو سه روز آینده هم قابل پیش‌بینی است و دیروز این ابرناکی‌ها رشد بیشتری پیدا کرد و توانست پوشش بیشتری از آسمان استان را در بر بگیرد.

وی افزود: این ابرناکی‌های همراه با بارش پراکنده باران در برخی از مناطق خواهد بود و در ساعات بعد از ظهر وزش باد را خواهیم داشت که همین شرایط باعث پیدایش پدیده گرد و غبار در استان خواهد شد که تا دو روز آینده این روند ادامه دار خواهد بود و کیفیت هوا قدری کاسته می‌شود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از نظر دما، هوا گرمتر شده و این گرما تداوم خواهد داشت و کمینه و بیشینه دما در همدان ۱۱ و ۳۳ بوده که با نوسانات جزئی تا پایان هفته همین روند دمایی را خواهیم داشت.

زاهدی با بیان اینکه بعد از دو روز ابرناکی، هوا صاف و آفتابی خواهد شد، اظهار کرد: پدیده گرد و غبار رقیق تا دو روز میهمان آسمان استان خواهد بود اما چون به شدت قابل تغییر است نمی‌توان برای روزهای بعد از آن به طور دقیق پیش بینی کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن