Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی فردا؛ وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در همدان

فردا؛ وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از صدور هشدار سطح زرد با توجه به فعالیت یک موج ناپایدار جوی و افزایش سرعت وزش باد همراه با گرد و غبار در بیشتر نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و افزایش میزان آلاینده‌ها پیش بینی می‌شود.

وی افزود : وضعیت آب و هوایی استان همدان در روز‌های آینده ناپایدار است و بر همین اساس و به دلیل افزایش سرعت وزش باد، هشدار سطح زرد هواشناسی در استان صادر شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه دمای هوای استان در روز‌های آتی تغییر محسوسی ندارد، تصریح کرد : طی پنج روز آینده آسمان استان صاف است و خبری از سامانه بارشی نیست و انتظار داریم که در روز سه شنبه سرعت وزش باد و میزان و غلظت آلودگی هوا به اوج خود برسد.

وی تاکید کرد: اسدآباد با ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بهار با ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۶ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شده است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن