Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی افزایش دمای هوا همدان تا ۴۰ درجه سانتیگراد

افزایش دمای هوا همدان تا ۴۰ درجه سانتیگراد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوا در همدان به ۴۰ درجه می‌رسد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری شکیب گفت: با اعلام وضعیت جوی پایدار استان، گفت: تابش مستقیم آفتاب موجب افزایش دمای روزانه بیشتر مناطق استان تا ۴۰ درجه سانتیگراد می‌شود.

به گفته او بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف و آفتابی، همراه با وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از ۲ روز گذشته بیشینه دمای هوا در استان همدان بین یک تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش یافته است و در برخی از نقاط برای امروز و فردا به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

باقری شکیب با بیان اینکه سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز به صورت مقطعی و موقت افزایش می‌یابدگفت: دمای کمینه (شبانه) بیشتر نقاط استان نیز بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

او گفت: اسدآباد با ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۲درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: کمینه و بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن